Prauw
Legacy Member
Ik verkoop dit spel omdat het niet echt mijn ding is.
Slechts 1 maal mee gespeeld.
Prijs 40 euro, af te halen in Izegem
Voor de mensen die me hier niet vertrouwen
http://img242.imageshack.us/my.php?image=weekendjebrussel036nq4.jpg
Slechts 1 maal mee gespeeld.
Prijs 40 euro, af te halen in Izegem
Voor de mensen die me hier niet vertrouwen
http://img242.imageshack.us/my.php?image=weekendjebrussel036nq4.jpg
bij CoD3 zitten er géén punten.
.