Archief - [RETRO] [NGC] [PSP] Uitverkoop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

YUPER

Legacy Member
@ Vidiot: 4incl en het is een deal.
@ Cyanide: Ja dat is goed.
Altered Beast: compleet
Alladin: compleet
Sonic 2: geen boekje
Streets of Rage: geen boekje
The Lion King: cover is in het duits, boekje in het engels + andere talen.

YUPER

Legacy Member
@ Fanatix: 22 euro incl.

UPDATE

Te koop:

PSP:
- Wipeout
- SpiderMan: The Movie

Gamecube:
- Pikmin
- Resident Evil Zero
- Def Jam Vendetta
- Eternal Darkness

PSone:
- Console + controller + nodigde draden
- Vagrant Story

Snes:
- Starwing (compleet)
- F-zero (compleet)
- Lagoon (Amerikaans, enkel cartridge)
- Gameboy Player (compleet)

Ik heb ook een fighting Stick liggen voor de Snes.

Nes:
- Prince Of Persia (compleet)
- Ducktales (compleet)
- 2 X Duckhunt/Super Mario Bros (enkel cartridge)
- Tetris (enkel cartridge)

Megadrive:
- Console + 2 controllers + benodigde draden
- Altered Beast
- Alladin
- Mega Games I
- The Ottifants
- The Lion King
- Sonic 2
- World Cup USA 94'
- Streets Of Rage
- Eternal Champions
- 3 in 1: Ms. Pacman, Slaughter Sport en Worldcup 92'
- Agassi Tennis
- Samurai
- Tengen (Pac-Man)

Ik heb ook een arcade fighting stick voor de megadrive liggen (compleet).

Dreamcast:
- Console + 2 controllers + verlengsnoer voor de controller + VMU + telefoonkabel + benodigde draden.
- Virtua Fighter 3TB (van het doosje is het clipke afgebroken)
- Meerdere Cd's

Ik heb ook nog een G7000 liggen met meerdere games.

yellowtigra

Legacy Member
Bodje voor (kan het nie laten he ;) )
(Megadrive)
-The Ottofants
-Eternal champions
(snes)
- Starwing (compleet)

15€ incl

Ingis

Legacy Member
hoeveel voor vagrant ?

(intresse voor snes fightstick is trouwens weg)

Cyanide

Legacy Member
Altered Beast: compleet
Alladin: compleet
Sonic 2: geen boekje
Streets of Rage: geen boekje

10 euro afgehaald

Ingis

Legacy Member
oks sorry da ik in stukjes vraag , maar hoeveel voor f-zero ? (dacht namelijk dat hij al verkocht was)

Fanatix

Legacy Member
20 euro en deal

YUPER zei:
@ Fanatix: 22 euro incl.

UPDATE

Te koop:

PSP:
- Wipeout
- SpiderMan: The Movie

Gamecube:
- Pikmin
- Resident Evil Zero
- Def Jam Vendetta
- Eternal Darkness

PSone:
- Console + controller + nodigde draden
- Vagrant Story

Snes:
- Starwing (compleet)
- F-zero (compleet)
- Lagoon (Amerikaans, enkel cartridge)
- Gameboy Player (compleet)

Ik heb ook een fighting Stick liggen voor de Snes.

Nes:
- Prince Of Persia (compleet)
- Ducktales (compleet)
- 2 X Duckhunt/Super Mario Bros (enkel cartridge)
- Tetris (enkel cartridge)

Megadrive:
- Console + 2 controllers + benodigde draden
- Altered Beast
- Alladin
- Mega Games I
- The Ottifants
- The Lion King
- Sonic 2
- World Cup USA 94'
- Streets Of Rage
- Eternal Champions
- 3 in 1: Ms. Pacman, Slaughter Sport en Worldcup 92'
- Agassi Tennis
- Samurai
- Tengen (Pac-Man)

Ik heb ook een arcade fighting stick voor de megadrive liggen (compleet).

Dreamcast:
- Console + 2 controllers + verlengsnoer voor de controller + VMU + telefoonkabel + benodigde draden.
- Virtua Fighter 3TB (van het doosje is het clipke afgebroken)
- Meerdere Cd's

Ik heb ook nog een G7000 liggen met meerdere games.

YUPER

Legacy Member
@ Yellow Tigra: Oke
@ Fantix: Toegevoegd
@ Duc1n0: Die is al verkocht
@ Cyanide: 13 euro en het is een deal
@ Ingis: Wat denk je van 25 euro incl.

ravenslayer

Legacy Member
Dreamcast:- Console + 2 controllers + verlengsnoer voor de controller + VMU + telefoonkabel + benodigde draden.
- Virtua Fighter 3TB (van het doosje is het clipke afgebroken)
- Meerdere Cd's

50 euro afgehaald?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan