@ Bizi: Ik heb besloten om het toch apart te verkopen. En je bod vind ik te weinig.
@ Kristof: Deal, ik zal je PM sturen met de details.
@ Voldur: Deal, ik zal je Pm sturen met de details.
@ Boboking: Maak er 12 incl. van en het is een deal. Het spel is ook compleet.
@ Vidiot: Mario controller gaat naar Kristof. Geef maar een bod voor de rest, als je nog wilt. 3 in 1 heeft wel geen boekje. De sticker op de cartridge is wel in het chinees en het engels maar werkt zeker op PAL sega megadrive.
@Yellowtigra: Ik verkoop dan liever mijn controller aan Kristof en de games aan Bhoda. Geef je bod voor de games Ottifants en Eternal Champions. Ze zijn beide compleet.
@ Bodha: 45 incl. en het is een deal. Ze zijn beide compleet.