Archief - [RETRO] Gp2x, bijna nieuw!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

icegod

Legacy Member
Nieuwprijs: 160 euro
Minimumprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 125 euro

Omschrijving: 2*200 Mhz CPU, 64 MB RAM, 2D graphics accelerator, draait Linux. Werkt met SD kaarten,

speelt video, muziek af en draait emulators. (Onderandere Mega drive, Nes, Gameboy, er wordt gewerkt aan een psx(!) emulator,...) Komt met firmware 2.0.

In uitstekende staat, enkele maandjes gebruikt geweest maar nog geen enkel krasje op het scherm

(zijn zeer goede schermen), komt in doos met de (minieme) manual erbij, niet bepaald garantie. Werkt op 2 AA batterijen.

Je hebt een SD kaart nodig om er effectief iets mee te kunnen doen

(niet meegeleverd)

Er is een vrij grote community rond die spelletjes en tools voor ontwikkelt, kijk maar op http://archive.gp2x.de Allemaal freeware en opensource (voor de programmeurs onder ons)


Ik behoud mij het recht om af te zien van de verkoop als ik vind dat het bod te laag is. Bieding eindigt op vrijdag.

Als er vragen zijn, stel ze maar gerust.

Volt

Legacy Member
Is dat de recentste versie van de GP2x? Werkt het met alle SD kaartjes?
Zit er geen oplader/stroomadapter bij?
En oja: van waar ben je? :)

-Stijn

icegod

Legacy Member
Het is de MK1 versie, ik persoonlijk vind deze beter dan de nieuwere versies omdat het scherm beter is.

Kheb toch nog geen probs gehad me mijn sd cards, kgebruik er van sandisk.

Zit geen oplader of stroomadaptor bij. Ik heb altijd herbruikbare batterijen gebruikt, omdat ik al op verschillende forums heb gehoord dat een stroomadaptor niet zo goed zou zijn als je later nog batterijen wenst te gebruiken (batterijen zouden dan veel sneller leeg zijn).

Wat je er wel bij meekrijgt is een cd vol met software, emulators en games.

Kben van Mere, tegen Aalst, maar kan heel makkelijk opgestuurd worden.

Hopelijk helpt dat een beetje :) .

Volt

Legacy Member
In dat geval: bodje van €100 afgehaald :)
Klopt het dat er ook Neo Geo en MAME emulators op werken?

-Stijn

icegod

Legacy Member
Bod staat genoteerd ;).

Mame weet ik is mogelijk, Neo Geo weet ik niet zeker. Best dat je eens kijkt op www.gp32x.com , is een zeer actieve site rond de gp2x en zijn voorganger.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan