icegod
Legacy Member
Nieuwprijs: 160 euro
Minimumprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 125 euro
Omschrijving: 2*200 Mhz CPU, 64 MB RAM, 2D graphics accelerator, draait Linux. Werkt met SD kaarten,
speelt video, muziek af en draait emulators. (Onderandere Mega drive, Nes, Gameboy, er wordt gewerkt aan een psx(!) emulator,...) Komt met firmware 2.0.
In uitstekende staat, enkele maandjes gebruikt geweest maar nog geen enkel krasje op het scherm
(zijn zeer goede schermen), komt in doos met de (minieme) manual erbij, niet bepaald garantie. Werkt op 2 AA batterijen.
Je hebt een SD kaart nodig om er effectief iets mee te kunnen doen
(niet meegeleverd)
Er is een vrij grote community rond die spelletjes en tools voor ontwikkelt, kijk maar op http://archive.gp2x.de Allemaal freeware en opensource (voor de programmeurs onder ons)
Ik behoud mij het recht om af te zien van de verkoop als ik vind dat het bod te laag is. Bieding eindigt op vrijdag.
Als er vragen zijn, stel ze maar gerust.
Minimumprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 125 euro
Omschrijving: 2*200 Mhz CPU, 64 MB RAM, 2D graphics accelerator, draait Linux. Werkt met SD kaarten,
speelt video, muziek af en draait emulators. (Onderandere Mega drive, Nes, Gameboy, er wordt gewerkt aan een psx(!) emulator,...) Komt met firmware 2.0.
In uitstekende staat, enkele maandjes gebruikt geweest maar nog geen enkel krasje op het scherm
(zijn zeer goede schermen), komt in doos met de (minieme) manual erbij, niet bepaald garantie. Werkt op 2 AA batterijen.
Je hebt een SD kaart nodig om er effectief iets mee te kunnen doen
(niet meegeleverd)
Er is een vrij grote community rond die spelletjes en tools voor ontwikkelt, kijk maar op http://archive.gp2x.de Allemaal freeware en opensource (voor de programmeurs onder ons)
Ik behoud mij het recht om af te zien van de verkoop als ik vind dat het bod te laag is. Bieding eindigt op vrijdag.
Als er vragen zijn, stel ze maar gerust.

.