games0ldier
Legacy Member
PanicAtTheDisco zei:Ik heb er hier al genoeg zien verkocht worden zonder dode of luie pixels
Als je al over 1 luie of dooie pixel een psp laat liggen ofzo vind ik toch redelijk dom... zieje toch nooit...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PanicAtTheDisco zei:Ik heb er hier al genoeg zien verkocht worden zonder dode of luie pixels
(bvb laadscherm ofzo) En degene die geen luie pixels willen die mogen altijd ruilen gaan zeker, bij gamemania dunno of dat gaat met zo weinig luie pixels. Je kan mss ook eens dat programmatje laten lopen voor luie pixels te herstellen grtz. Maar idd zoals al gezegd.. je ziet het niet eens !