snowwhitesoils
Legacy Member
Psp te koop voor een spotprijsje van 150€ twee keer ofzo op gespeeld tis de witte daxter pak, met garantie bij de gamemania deze zomer een jaar oud ongeveer maar heeft gewoon al die tijd in de kast gelege !
Niks te merke van schade nog zo goed als nieuw er zit ook nog een geheugenkaartje van Sony bij met 2gb geheuge (High speed)
Wie 150 bied krijgt em zo mee, tis de bedoeling er van af te gerake want veel hebk er niet aan als em hier wat stof pakt in de kast.
Ik ben van Limburg, Bilzen grtzz
Niks te merke van schade nog zo goed als nieuw er zit ook nog een geheugenkaartje van Sony bij met 2gb geheuge (High speed)
Wie 150 bied krijgt em zo mee, tis de bedoeling er van af te gerake want veel hebk er niet aan als em hier wat stof pakt in de kast.
Ik ben van Limburg, Bilzen grtzz
gamelover tot nu nog toe de hoogste bieder

