Archief - [PSP] [TK/TR] 4 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

etje

Legacy Member
zie socom wel zitten, mr heb gen goeie games vr tegen te ruilen:)

ENERGIE03

Legacy Member
B7ackburn zei:
ik laat nog even openstaan maar voorkeur gaat naar u

@ etje : zeg eens wat je allemaal hebt :p
EDIT**: zag net je games staan ... maar socom doe ik niet weg voor die games sorry

maandag sluit ik af voor NBA en F1
dit is wat er gaande is :

NBA & F1 voor 25EUR incl.
NBA ruilen tegen Sims 2

Voorkeur gaat naar B7ackburn ( 25EUR incl )

wie hoger bied dan 25EUR krijgt natuurlijk voorkeur
wie een betere spel te ruil heeft voor NBA krijgt ook voorkeur

EDIT**:meeneemprijs voor F1&NBA is 27,5EURexcl
en wie killzone wilt ruilen kan kiezen tussen ofwel Dynasty Warriors vol. 2
ofwel socom
ofwel NBA en F1
ofwel NBA + opleg van mijn kant
ofwel F1 + opleg van mijn kant

EDIT**:d:
dit is wat ik nog verkoop / ruil :

- Dynasty warriors vol.2
ENKEL TE RUIL TEGEN Killzone Liberation / ...
- F1 Grand Prix
meeneemprijs 15EUR
- NBA Live 06
meeneemprijs 12,5EUR
- Socom Fireteam bravo
ENKEL TE RUIL
- Tony Hawk Underground Remix
meeneemprijs 12EUR
- Medievil
meeneemprijs 12EUR

FIFA Street 2 is kapot maar wie er iets mee kan doen mag bod doen
glas van umd is eraf

etje

Legacy Member
aangezien je hebt gezegd dat je ging ruilen en nba van de lijst verdween, krijg je wel negatieve itrader... een woord is een woord wel he

B7ackburn

Legacy Member
sorry je mag ruilen tegen die sims2, ik laat mijn bod vallen. Mijn excuses.

ENERGIE03

Legacy Member
is geen probleem ... wou net zeggen dat het niet ging voor F1
F1 is geruilt ( had socom nog niet maar ging het halen en ruilen tegen F1 (socom is nog nieuw ) )

NBA ruilen tegen Sims 2 ? etje ?

ENERGIE03

Legacy Member
bod van Q^^ via pm op socom ..30EUR
liever ruil maar sluit maandag ook voor socom
F1 is terug te koop want B7ackburn heeft bod ingetrokken

ik zal Q^^ die bod hier laten plaatsen

Q ^^

Legacy Member
Hoi ENERGIE, seg men excuses ik moet men bod laten vallen...

(ik heb net een spel gekocht - just just teug van de bank -) enja t'is nogal moeilijk nu met de examens ...

na de examens zou ik het wel (opnieuw) overwegen om te kopen ... Ik zal je dan nog ens aanspreke als je het zou hebben, zoniet heb IK PECH

nogmaals mijn excuses voor het ongemak !

prettige zondag verder

ENERGIE03

Legacy Member
hmmph ik vroeg nog : 100% zeker dat je het wilt ? jij antwoord : ja
mahja kan gebeuren
Socom is terug te koop/ruil

ENERGIE03

Legacy Member
etje zei:
zie socom wel zitten, mr heb gen goeie games vr tegen te ruilen:)

hey als je socom wilt zou ik het wel willen ruilen met jou
maar dan met 2 spellen omdat het wel veel oudere spellen zijn


als we toch naar de post moeten ;)

ENERGIE03

Legacy Member
up..2
kan er bijna zelf niet meer aan uit :s :
dit is wat ik te ruil/te koop heb :

* Dynasty warriors vol.2
ENKEL TE RUIL TEGEN Killzone Liberation / ...

* Socom Fireteam bravo ( nieuw )
min. 25EUR ...... meeneemprijs 35EUR

* Tony Hawk Underground Remix
meeneemprijs 12EUR

Medievel en FIFA Street2 zijn kapot
F1 namelijk geruild tegen een nieuwe socom ( niet mijn smaak )
NBA morgen ruilen tegen The Sims 2

ENERGIE03

Legacy Member
etje kun je je adres even geven ? danku
hiermee wil ik zeggen dat NBA namelijk nog hier ligt maar zodra je je adres geeft (ben em kwijtgeraakt , sorry ) verzend ik het prior

ENERGIE03

Legacy Member
via pm 26 geboden , deal met Q^^
check pm voor verdere afhandeling

etje ... ik wacht op je adres :s

* Dynasty warriors vol.2
ENKEL TE RUIL TEGEN Killzone Liberation / ...


* Tony Hawk Underground Remix
meeneemprijs 12EUR

ENERGIE03

Legacy Member
ok etje ik heb sims ontvangen en ook je adres ( op enveloppe )
ik verstuur morgen prior
sorry voor het te laat zijn :)

ENERGIE03

Legacy Member
vergroting ruillijst :

Dynasty Warriors vol. 2
Tony Hawk Underground Remix
*The sims 2 ( in goede staat ... komt van etje maar is mijn smaak niet , wou gewoon NBA weg hebben )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan