Archief - [PSP] [TK/TR] 4 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ENERGIE03

Legacy Member
Hallo allemaal
ik ben op zoek naar andere spellen omdat ik deze allemaal al heb uitgespeelt
buite NBA want dat is niet echt een spel voor mij
ik heb liever een ruil dan verkoop maar doe maar een bod

- F1 Grand Prix min. 10EUR richtprijs 12,5EUR meeneem 15EUR

- NBA Live 2006 min. 7,5EUR richtprijs 10EUR meeneem 12,5EUR

- Socom Fire Team Bravo min. 20EUR richtprijs 25EUR meeneem 30EUR

- Dynasty Warriors Vol. 2 ENKEL TE RUIL tegen Killzone Liberation

ENERGIE03

Legacy Member
deze verkoop ik voor een vriend ( ook te ruil )

- Tony Hawk Underground 2 remix
- Medievil resurrection

- fifa street 2 (deze is een beetje kapot, beschermglasje van umd ligt er los op, deze is losgekomen...) iemand die dit kan maken, of er iets mee kan doen, mag voor een zacht prijsje weg...

iemand die killzone heeft en wilt ruilen ..geef ik 2 spellen

elmo1

Legacy Member
tomb raider legend niet ruilen tegen socom
trouwens bieden via pm is verboden

Shello

Legacy Member
@elmot ik heb niet geboden via pm
ik heb gewoon verwezen naar een vorige contact tussen energie

Edit: socom ruilen tegen MoH Heroes

_ns_

Legacy Member
Is socom met headset, want socom zonder headset is als een vrouw zonder tetten :p.

ENERGIE03

Legacy Member
socom niet ruilen tegen Tomb Raider ... MOH is beter en nee het is zonder headset ...
gaat ook zonder BTW

etje

Legacy Member
interesse in de volgende games om tegen socom te ruieln? :
-burnout legends
-splinter cell: essentials
- (sims 2 en nfs underground 2)
- mss nog wel meer, zal een scontroleren

grtz, etje

ENERGIE03

Legacy Member
nfsu2 ? dat is toch PS2 ?
voor de rest geen interesse toch bedankt

etje

Legacy Member
nfs most wanted bedoelk :) hebt ge geen interesse vr alle spellekes of vr nfs wel?

ENERGIE03

Legacy Member
sims 2 vind mijn zus wel fijn ,
NFS MW heb ik al gehad
Burnout en Splintercell zijn niet echt mijn games.
dus zo beetje interesse in sims 2 maar niet tege socom sorry

ENERGIE03

Legacy Member
het is toch niet huisdieren he ?
dan vind ik het goed check pm

ENERGIE03

Legacy Member
NBA Live is niet meer op het 7games-lijstje wegens toekomstige ruil met etje

ENERGIE03

Legacy Member
is iets te weinig omdat ze nog zo goed als nieuw zijn voor 25 heb je voorkeur
maar waarschijnlijk gaat NBA geruilt worden tegen Sims 2
EDIT**: niet gezien ... 17,5 was de minimum maar voorkeur gaat naar NBA tegen sims2

ENERGIE03

Legacy Member
Shello zei:
@elmot ik heb niet geboden via pm
ik heb gewoon verwezen naar een vorige contact tussen energie

Edit: socom ruilen tegen MoH Heroes

hij heeft bod geannuleerd
dus socom nog steeds te ruil
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan