Vlottenboy
Legacy Member
aangezien latinos toch altij mijn pm's ier zet zal ik et maar ineens ier zegge:
gast kijkt is goe naar de volgorde, ns boy had voor u al 2 replies gepost waaruit duidelijk blijkt da hij interesse heeft, dus begin ni te zagen da gij eerst waart want das duidelijk ni t geval. en wa betreft de regels, ik ken ze maar al te goe, maar voor mij is degene die eerst interesse toont (en het spel daarna wil kopen) de terechte winnaar. ns boy vroeg gewoon een richtprijs, ik heb die hem gegeven en hij heeft bevestigd, dus wa zit gij moeilijk te doen, ik ben toch ni den enige die zen lcs verkoopt...
gast kijkt is goe naar de volgorde, ns boy had voor u al 2 replies gepost waaruit duidelijk blijkt da hij interesse heeft, dus begin ni te zagen da gij eerst waart want das duidelijk ni t geval. en wa betreft de regels, ik ken ze maar al te goe, maar voor mij is degene die eerst interesse toont (en het spel daarna wil kopen) de terechte winnaar. ns boy vroeg gewoon een richtprijs, ik heb die hem gegeven en hij heeft bevestigd, dus wa zit gij moeilijk te doen, ik ben toch ni den enige die zen lcs verkoopt...