Archief - [PSP] TK PSP Ceramic White Value Pack + 4 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vlottenboy

Legacy Member
Hey,
Ik verkoop mn PSP Ceramic White Value Pack (Daxter Edition). Alle accesoires nog inbegrepen en nog in garantie (3 maanden oud). In perfecte staat met 1 luie (blauwe) pixel in de rechteronderhoek (niet storend bij games of films).
De 5 games zijn:
Daxter (inbegrepen in Value Pack)
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
King Kong
Prince of Persia: Revelations
Firmware: 2.81
Geïnteresseerden laat maar iets weten. 250€ voor heel het pakket. Aparte verkoop kan besproken worden.
Mercii

_ns_

Legacy Member
Die serie is eerder uitgekomen...Maar wat is je richtprijs voor deze game?

Vlottenboy

Legacy Member
etje zei:
kunnen games mss ook geruild worden? Wat is prijs van vcs?

psp games kunne ni geruild worde tege andere psp games, wel tegen bv ps2 of pc-games :) voor vcs zou ik graag nog 30€ hebbe incl. verzending :)

Latinos

Legacy Member
ja, ik ga iemand blacklisten denkik.

Het zit zo:
-vlottenboy stelt prijs voor gta lcs: 20 incl verzending
-ik bied 20 incl verzending om 14.44 (=ik heb gewonnen)
-ns boy bied 20 incl verzending om 14.45
-ns boy edit zijn post naar 20 excl om 15.05
-ik krijg bericht:


Vlottenboy zei:
hey
nee sorry kheb et al verkocht aan ns boy, hij was namelijk eerst :)
toch bedankt voor de interesse
greetz

wie was er hier eerst?
als vlottenboy niet aan mij verkoopt -> blacklist.

Latinos

Legacy Member
nieuwe pm van de verkoper.
Vlottenboy zei:
gast kijk is goe naar dien topic...ns boy stelde al eerder vragen over gta lcs dus ik ging er vanuit da die geïnteresseerd was, wat voor mij betekend da als hij et daarna wil kopen da hij et dan krijgt, ni diegene die er tusse komt.

Wil een mod hier eens tussenkomen , en zeggen hoe het volgens de regels van het forum moet?

Dank.

RSSD

Legacy Member
Latinos is hier duidelijk de eerste bieder op die GTA.
Doch gaat het hier om een richtprijs en niet om een meeneemprijs, dus lijkt het me eerlijk dat je de 2 personen tegen elkaar laat opbieden.

Int vervolg doe je zoals iedereen ;

Minimumprijs
Eventuele meeneemprijs
Afsluitdatum

Dan kom je geen zo een verwarring tegen...

@ Latinos, kheb et toevallig gezien op irc,maar met bad post bereik je ons vlugger...

stijn87

Legacy Member
Een mod kan volgens mij wel niet dwingen om aan iemand te verkopen. De verkoper doet nog altijd wat hij zelf wilt. En die 20 euro incl was een richtprijs als ik goed lees, dus geen meeneemprijs.

_ns_

Legacy Member
Ehm ja zeg, en staat er ergens een meeneemprijs? Toch niet echt he, eerder een richtprijs...Er zijn nog meerdere unpatched versies he LAtinos, maak u daar niet zo druk in :).

Latinos

Legacy Member
bij deze een bod van 30 euro inclusief voor gta liberty city stories.

edit: als er nog geboden mag worden.

_ns_

Legacy Member
OMG zeg het is verkocht aan mij, gaat ge nu blijven ambetant doen :ironic:...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan