vidiot
Legacy Member
Fuji1337 zei:Wil je alles ruilen tegen XBOX360 nieuwstaat nooit gerbruikt met 2 spellen?
Ik heb al een X360...
Op 2dehands.be is er een bod van 150€, dat gaat in de goede richting
.http://www.2dehands.be/splinternieuw-loco-roco-value-pack-17669591.html