Archief - [PSP] Splinternieuw Loco Roco Value Pack + 5 spellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vidiot

Legacy Member
Ik verkoop mijn witte PSP Loco Roco Value Pack, met dus het spel Loco Roco erbij.

Aangekocht bij Bart Smit 26/08/2006, dus nog vollen bak garantie.

De PSP is in perfekte nieuwstaat, geen 'dode' of 'luie' pixels.
Dozen en handleidingen en al de rest is er nog bij, in perfekte staat.

Reden van wegdoen: het is ons ding niet, we spelen er nooit op (liever DSen), nu verkopen we hem dan maar om te sparen voor de Wii.

Buiten Loco Roco natuurlijk zijn er nog volgende spellen:

Me & My Katamari (!)
Fifa Street 2
Dead To Rights Reckoning
Frantix
Tokobot

Spellen zijn amper gespeeld, sommige gewoon eens opgezet, en zijn dus in perfekte staat.

Foto's op aanvraag.

Veel (deftig) biedplezier!

Grts

Babs

Legacy Member
Ach man, pure kloterij voor mij :)
Kwil binnenkort een psp kopen (wit krijgt voorrang :p) maar ik ga zeker wachten tot na de examens (laatste 24/01/07 dus :( ) anders teken ik mijn doodvonnis :p

Allesinds, kzou mss wel graag foto's zien, weten welke firmware het is, of er een memory card bijzit en wat je er graag nog voor wilt (psp value pack + locoroco zonder andere spellekes), mss ben ik te overtuigen :p

vidiot

Legacy Member
sinterklaasrule zei:
14€ vo Tokobot
16€ incl en 't is voor U!

BaBsie zei:
Allesinds, kzou mss wel graag foto's zien, weten welke firmware het is, of er een memory card bijzit en wat je er graag nog voor wilt (psp value pack + locoroco zonder andere spellekes), mss ben ik te overtuigen :p
Software versie 2.60, bij het Value Pack zit idd een SD geheugen kaartje.
Het pack mag direkt weg voor 200€, da's 50€ minder dan de verkoopprijs, de PSP is splinternieuw in perfekte staat, amper 3 maanden oud en heeft in totaal misschien 2u aangestaan!

ENERGIE03 zei:
Hoeveel voor Loco Roco en/of FIFA Street 2 ?
Loco Roco verkoop ik niet appart, die blijft bij het pack zitten.
FIFA Street 2 is van u voor 18€ incl.

sparhawk zei:
20 € voor Me & My Katamari
25€ incl en 't is voor U!

ENERGIE03

Legacy Member
ik heb het van een vriend overgekocht ... zelfde prijs
nog succes met je verkoop

_ns_

Legacy Member
vidiot zei:
Software versie 2.60, bij het Value Pack zit idd een SD geheugen kaartje.
Het pack mag direkt weg voor 200€, da's 50€ minder dan de verkoopprijs, de PSP is splinternieuw in perfekte staat, amper 3 maanden oud en heeft in totaal misschien 2u aangestaan!


Dat is geen SD kaartje hoor, maar waarschijnlijk zo'n 32m memcard van sony?
Firmware 2.6 is trouwens perfect downgardebaar (zonder te bricken ofzo).

vidiot

Legacy Member
ns boy zei:
Dat is geen SD kaartje hoor, maar waarschijnlijk zo'n 32m memcard van sony?
Firmware 2.6 is trouwens perfect downgardebaar (zonder te bricken ofzo).

Mja SD, mini-SD of hoe noemt dat... :p
't Is het kaartje dat bij de PSP zat.

edit: 't is memorystick duo :)

Babs

Legacy Member
Probleem is dat gij maar een gewoon mem cardje hebt, mijn vriend wil minstens een 1 gig hebben. En tis ook zo dat er redelijk veel zijn die hun psp met 1 gig memory card + spellekes soms verkopen aan 200 euro of minder, dus uw prijs ligt tamelijk "hoog" als get zo beziet.

Is testen ook mogelijk? tvalt wel nog steeds te bespreken natuurlijk :)

vidiot

Legacy Member
Ik bezie het zo niet, mijn PSP is in nieuwstaat, ge zult er geen krasje of vlekje op bespeuren.
De handleidingen zitten nog proper in hun zakje etc.
Daarom heb ik ook geen zin om van de nieuwprijs zomaar 100€ af te doen.
Het is een witte PSP + Loco Roco spel + speciale Loco Roco verpakking.

Testen is uiteraard geen probleem.

ENERGIE03

Legacy Member
nieuw 220 dus prijs valt wel mee
is er een RPG spel tussen bv die me & my katamari ... welke genre ?

Babs

Legacy Member
Kzalt nog es bespreken met mijn vriend.
Probleem is da we normaal zouden wachten tot januari ma als ge iets goe tegenkomen zullen we da waarschijnlijk al kopen

vidiot

Legacy Member
ENERGIE03 zei:
nieuw 220 dus prijs valt wel mee
is er een RPG spel tussen bv die me & my katamari ... welke genre ?
Een RPG zit er niet tussen, alhoewel Tokobot vol puzzels zit.
Katamari is een buitenbeentje hé. Je duwt een kleverige bal voor je uit om zo alles op je weg op te pikken. In het begin alleen kleine objecten, op den duur ladders en fietsen en...de meest gekke dingen. Je komt in ongelooflijke werelden terecht. Steeds is de bedoeling je bal zo groot en zwaar mogelijk te maken. Kult spel!
http://psp.ign.com/objects/771/771963.html

BaBsie zei:
Kzalt nog es bespreken met mijn vriend.
Probleem is da we normaal zouden wachten tot januari ma als ge iets goe tegenkomen zullen we da waarschijnlijk al kopen
Je zal het je niet beklagen hoor!

;)

vidiot

Legacy Member
Ik verkoop mijn witte PSP Loco Roco Value Pack, met dus het spel Loco Roco erbij, in speciale Loco Roco verpakking.

Aangekocht bij Bart Smit 26/08/2006, dus nog vollen bak garantie.

De PSP is in perfekte nieuwstaat, geen 'dode' of 'luie' pixels.
Dozen en handleidingen en al de rest is er nog bij, in perfekte staat.
Verschillende zaken nog ingepakt en ongebruikt.

Reden van wegdoen: het is ons ding niet, we spelen er nooit op (liever DSen), nu verkopen we hem dan maar om te sparen voor de Wii.

Buiten Loco Roco natuurlijk zijn er nog volgende spellen:

Me & My Katamari (!)
Fifa Street 2
Dead To Rights Reckoning
Frantix
Tokobot


Spellen zijn amper gespeeld, sommige gewoon eens opgezet, en zijn dus in perfekte staat.

Wie doet een bod?

Fuji1337

Legacy Member
vidiot zei:
Ik verkoop mijn witte PSP Loco Roco Value Pack, met dus het spel Loco Roco erbij.

Aangekocht bij Bart Smit 26/08/2006, dus nog vollen bak garantie.

De PSP is in perfekte nieuwstaat, geen 'dode' of 'luie' pixels.
Dozen en handleidingen en al de rest is er nog bij, in perfekte staat.

Reden van wegdoen: het is ons ding niet, we spelen er nooit op (liever DSen), nu verkopen we hem dan maar om te sparen voor de Wii.

Buiten Loco Roco natuurlijk zijn er nog volgende spellen:

Me & My Katamari (!)
Fifa Street 2
Dead To Rights Reckoning
Frantix
Tokobot

Spellen zijn amper gespeeld, sommige gewoon eens opgezet, en zijn dus in perfekte staat.

Foto's op aanvraag.

Veel (deftig) biedplezier!

Grts

Wil je alles ruilen tegen XBOX360 nieuwstaat nooit gerbruikt met 2 spellen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan