Nick Cornelis
Legacy Member
stijn87 zei:Zit er nog een kasticket bij voor de garantie? Is het mogelijk om eventueel volgende week vrijdag (middag-avond) af te spreken aan het station van Herentals, want dan kom ik daar normaal gezien langs?
ja kasticket zit erin, maar ik weet niet of er nog garantie op is he, is van 1 september 2005. Wat wil je er eventueel aangeven en normaal zal dat voor mij geen probleem zijn om naar het station te komen.