Archief - [PSP] Psp te koop + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nick Cornelis

Legacy Member
Ik heb hier ne Psp me 6 games + 1 film. Wegens tijdgebrek speel ik daar niet op. iemand er mss intresse in ?

De games : GTA : LCS, Metal Gear Acid, LOTR : Tactics, Need For Speed Underground Rivals, Medievil Resurrection, Fifa 06 en de film is spiderman 2

BiZi

Legacy Member
Van waar ben je?
Garantie?
Doos aanwezig?
Luie Pixels?
Games Compleet?
Afspreken in Antwerpen mogelijk?

Heb eventueel wel interesse in het volledige pakket.

Nick Cornelis

Legacy Member
BiZi zei:
Van waar ben je?
Garantie?
Doos aanwezig?
Luie Pixels?
Games Compleet?
Afspreken in Antwerpen mogelijk?

Heb eventueel wel interesse in het volledige pakket.

Ik ben van Herentals. Ik weet eigelijk niet hoe lang je garantie hebt op zon toestel, het toestel is van 1 september, de dag dat het hier verscheen, Allles zit erin, doos , boekjes, ALLES!, Ook alle games zijn compleet, ik draag zorg voor zoiets ! Ik heb last van 1 luie pixel , rechts van het scherm, maar ik had er persoonlijk geen last van.

BiZi

Legacy Member
Ok bedankt voor de eerlijke info.

Ik heb interesse in het volledige pakket. Ik wil eventueel via verzending werken, maar enkels als je onder rembours wilt verzenden. (ik betaal aan de postbode, de post stort direct aan u door)

Je bent nieuw op het forum en hebt nog geen feedback, vandaar deze extra zekerheid voor mij.

(Tenzij je naar Antwerpen kan komen...)

mvg

ps: ik ben ook aan het bieden op een ander PSP pakket, geen zorgen, ik heb ze beide nodig. Mvg

Nick Cornelis

Legacy Member
Ja ik heb me lid gemaakt om die psp te verkopen, dat geef ik eerlijk toe :)
Ja in Antwerpen geraken gaat op dit moment ni lukken, maar ik zou dat wel is kunnen proberen. Mss Met de trein.

BiZi

Legacy Member
Ok cava, treinkosten wil ik er desnoods wel bijbetalen indien je me een mooi prijs kan aanbieden. Wat had je voor het pakket gewild?

mvg

Nick Cornelis

Legacy Member
BiZi zei:
Ok cava, treinkosten wil ik er desnoods wel bijbetalen indien je me een mooi prijs kan aanbieden. Wat had je voor het pakket gewild?

mvg


nja wat wil je ervoor geven , want ik vind da nogal moeilijk om daar een prijs op te plakken

DoubleYouIm

Legacy Member
heb je memcard erby en welke firmware is het mss bied ik meer! kom hem wel halen dan, pm dat vind ik persoonlijk handiger

mvg

BiZi

Legacy Member
DoubleYouIm zei:
heb je memcard erby en welke firmware is het mss bied ik meer! kom hem wel halen dan, pm dat vind ik persoonlijk handiger

mvg

Neen laten we de boden hier houden zodat de rest kan volgen.

mvg

Nick Cornelis

Legacy Member
DoubleYouIm zei:
heb je memcard erby en welke firmware is het mss bied ik meer! kom hem wel halen dan, pm dat vind ik persoonlijk handiger

mvg

mem card van 32 MB , en wat die firmware betreft, das Chinees he , waar vindek dat ?

Akiratjen

Legacy Member
instellingen --> systeeminstellingen --> systeeminformatie

tweede regel :)

stijn87

Legacy Member
Zit er nog een kasticket bij voor de garantie? Is het mogelijk om eventueel volgende week vrijdag (middag-avond) af te spreken aan het station van Herentals, want dan kom ik daar normaal gezien langs?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan