asqwanka
Legacy Member
Ik verkoop dus mijn PSP.
Aankoopdatum: 2 september 2005 (Gewoon een zwart PSP'tje dus.)
Vanaf het eerste moment reeds een schermbeschermer opgeplakt, dus het scherm heeft geen enkel krasje!
Hij is in feite niet zoveel gebruikt, nieuwstaat ondanks de leeftijd maw.
Firmware: 1.5 (maar voorzien van de nodige devhooks en dergelijke om recente games te spelen)
Accesoires:
Logitech headset ( http://www.csv-direct.de/artpics/picA3123026.jpg )
1 gigabyte sony kaartje
PSP Car holder
Games:
Burnout Legends
Wipeout Pure
Gripshift
Tony Hawk's Underground Remix 2
Lumines
Overigens nog de Spiderman 2 UMD movie.
Het geheel is echt in complete nieuwstaat, altijd veel zorg voor gedragen. Reden van verkoop? Ik speel er niet op... Interesse in gamen verloren, vandaar.
Ik ben van de omgeving Gent. Het bieden op het geheel begint bij 200€... Ik verkoop niets apart, behalve als ik alles kan verkopen. Foto's volgen indien gewenst.
Staat ook op Fragland en Shrimp.
Aankoopdatum: 2 september 2005 (Gewoon een zwart PSP'tje dus.)
Vanaf het eerste moment reeds een schermbeschermer opgeplakt, dus het scherm heeft geen enkel krasje!
Hij is in feite niet zoveel gebruikt, nieuwstaat ondanks de leeftijd maw.
Firmware: 1.5 (maar voorzien van de nodige devhooks en dergelijke om recente games te spelen)
Accesoires:
Logitech headset ( http://www.csv-direct.de/artpics/picA3123026.jpg )
1 gigabyte sony kaartje
PSP Car holder
Games:
Burnout Legends
Wipeout Pure
Gripshift
Tony Hawk's Underground Remix 2
Lumines
Overigens nog de Spiderman 2 UMD movie.
Het geheel is echt in complete nieuwstaat, altijd veel zorg voor gedragen. Reden van verkoop? Ik speel er niet op... Interesse in gamen verloren, vandaar.
Ik ben van de omgeving Gent. Het bieden op het geheel begint bij 200€... Ik verkoop niets apart, behalve als ik alles kan verkopen. Foto's volgen indien gewenst.
Staat ook op Fragland en Shrimp.

- verwijderen zou eventuele nuttige gegevens kunnen doen verdwijnen