Archief - [PSP] PSP + 5 games + accesoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

asqwanka

Legacy Member
Ik verkoop dus mijn PSP.
Aankoopdatum: 2 september 2005 (Gewoon een zwart PSP'tje dus.)
Vanaf het eerste moment reeds een schermbeschermer opgeplakt, dus het scherm heeft geen enkel krasje!
Hij is in feite niet zoveel gebruikt, nieuwstaat ondanks de leeftijd maw.
Firmware: 1.5 (maar voorzien van de nodige devhooks en dergelijke om recente games te spelen)

Accesoires:
Logitech headset ( http://www.csv-direct.de/artpics/picA3123026.jpg )
1 gigabyte sony kaartje
PSP Car holder

Games:
Burnout Legends
Wipeout Pure
Gripshift
Tony Hawk's Underground Remix 2
Lumines

Overigens nog de Spiderman 2 UMD movie.

Het geheel is echt in complete nieuwstaat, altijd veel zorg voor gedragen. Reden van verkoop? Ik speel er niet op... Interesse in gamen verloren, vandaar.

Ik ben van de omgeving Gent. Het bieden op het geheel begint bij 200€... Ik verkoop niets apart, behalve als ik alles kan verkopen. Foto's volgen indien gewenst.

Staat ook op Fragland en Shrimp.

red Bulleke

Legacy Member
Zoals ik al eerder zei in pm, bodje van €100 enkel op de psp (afgehaald)

asqwanka

Legacy Member
Genoteerd, maar zoals ik zei had ik liever een bod gekregen op het geheel.

yellowtigra

Legacy Member
120€ incl voor psp pakket (dus met mem card) zonder de games

amnesia89

Legacy Member
ik zou het volledige pakket wel willen kopen voor 200 euro

amnesia89

Legacy Member
dat is niet erg want ik moet het zelf nog bespreken met mijn ouders

amnesia89

Legacy Member
ik heb ook de vraag of alles kabeltjes en zovrt er nog bij zitten

Kwertie

Legacy Member
asqwanka zei:
Ik heb je bod geplaatst in mijn nieuwe topic;
https://www.beyondgaming.be/archive...10-oe-a-5-games-accesoires-nieuwstaat-.485664

Sorry voor het ongemak, dacht niet dat iemand deze nog van onder het stof zou halen en de nieuwe topic was er omdat de gegevens beetje gewijzigd zijn (firmware en dergelijke).

Ps: topic is gereport naar moderators om deze te deleten, als een andere moderator dit zou lezen gelieve deze topic te verwijderen, bedankt.

... dan sluiten we deze ;) - verwijderen zou eventuele nuttige gegevens kunnen doen verdwijnen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan