Lon$daLe
Legacy Member
hou rfom maar open , net een Telenet factuur ondekt op tafel hier van 59 € voor Turbo ( ben pas een uur thuis dus had de post nie gecheckt ) en kheb maar 91 € op mn rekening voor de rest vd maand , dus da zou dan 30 € zijn voor rfom wat je toch niet verkoopt
excuses , maar khad die factuur niet zien liggen
rfom mag dus naar iemand anders / geruild met iemand anders
grtz
excuses , maar khad die factuur niet zien liggen
rfom mag dus naar iemand anders / geruild met iemand anders
grtz
