Archief - [PS3] resistance en motorstorm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brucelee be

Legacy Member
Ik heb volgende gloednieuwe games te koop of te ruil

resistance en motorstorm

beiden zijn eu versies

games zijn appart te koop

bieden kan vanaf 30 euro exclusief

ook ruilen mogelijk enkel tegen

fight night round 3 of snooker championship 2007

ruilen krijgt tevens voorrang

brucelee be

Legacy Member
lonsdale : bod genoteerd,
ermax : bod genoteerd

niemand die wil ruilen ?

ik zoek fight night en snooker 2007

brucelee be

Legacy Member
bod van anolistuning genoteerd
alsook bod van ermax genoteerd

is er echt niemand die fight night 3 of snooker 07 heeft en wil ruilen ?

brucelee be

Legacy Member
williams,ik heb u een pm gestuurd maar uwe inbox is vol

voor 35 euro inclusief koop ik uwe fnr3 , deal ?

als er nog zijn die eventueel willen ruilen,

post maar, fall of man wil ik ruilen tegen snooker 07

indien niemand meer interesse in ruil word meeneemprijs voor fom 48 euro inclusief (game is splinternieuw)

ermax,als jij 35 euro inclusief bied op motorstorm en williams wil fnr3 verkopen aan 35 euro inclusief dan ist een deal

brucelee be

Legacy Member
ik ga nog even wachten want ik snap williams niet

die heeft fight night round 3 en wil niet ruilen,
en toch een bod van 31 exclusief op motorstorm

williams,verkoop je FN3 of wil je ruilen tegen motorstorm ?

edit,denk dat ik verkeerd gelezen heb
williams heeft fn maar wil deze niet ruilen of verkopen
en bood dus 33 euro voor motorstorm

dus 33 euro exclusief en ernax 35 inclusief
komt op hetzelfde neer

ik laat deze nog even open

meeneemprijs fall of man (48 inclusief) of ruilen tegen FN3 of snooker
motorstorm zet ik nog geen meeneemprijs bij, nogmaals ruilen krijgt voorrang

psychotronik

Legacy Member
uwe motorstorm moogde tegen mijne need for speed carbon ook kwijt .... moet zelf wete ;)

Lon$daLe

Legacy Member
ik haak af voor rfom dan , meeneemprijs 48 € incl komt te dichtbij de 55 € nieuwprijs in de lokale extrazone

brucelee be

Legacy Member
oke,45 euro inclusief dan voor rfom

nog interesse lonsdale ?

williams-GS

Legacy Member
ja sorry men box zat vol, men heeft meerdere malen me een PM willen sturen maar die zijn dus niet aangekomen!

Het klopt inderdaad dat ik FNR3 niet verkoop of ruil, vind de game zelf vrij goed en wil hem toch nog wat bijhouden!

bod van 33 exl. was inderdaad voor Motorstorm, was mss niet zo duidelijk!

35 excl. voor motorstorm...

Lon$daLe

Legacy Member
45 inc voor RFOM ziek wel nog zitten indien het geen 2 weken gaat duren voor je naar de post kan zoals bij sommige verkopers wel eens schijnt te zijn :)

brucelee be

Legacy Member
lonsdale,ps is verzonden,van zodra het geld op mijn rekening staat
verzend ik meteen de game

williams,bod van 35 euro exclusief is genoteerd voor motorstorm

of indien williams later nog fn wil ruilen,dan houd ik motorstorm opzij voor williams
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan