Trebby
Legacy Member
upje2
EDITO: Wil nu ook ruilen voor een recente (lees: minder dan 7 maand oud + liefst factuur en nog garantie), werkende (ofcoures
) en redelijk goeie TV-kaart die werkt op m'n SG-72, waarmee ik videos van m'n 360 kan oppakken en waarmee ik ook tv programma's kan opnemen.
EDITO: Wil nu ook ruilen voor een recente (lees: minder dan 7 maand oud + liefst factuur en nog garantie), werkende (ofcoures
) en redelijk goeie TV-kaart die werkt op m'n SG-72, waarmee ik videos van m'n 360 kan oppakken en waarmee ik ook tv programma's kan opnemen.
ben op zoek naar ps2 of xbox mja
kheb tijd