Archief - [PS2][TK][TR] Console, games, accessoires,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trebby

Legacy Member
Ik verkoop een gewone (dikkere versie dus) PS2:

-Zwart
-4 games (FIFA 04, Pro Evolution Soccer 2, LMA Manager 2003, True Crime: Streets of LA)
-22 demo discs
-Multitap
-Socom US Navy Seals Headset (Logitech)
-4 memoricards: 1 officiele van sony (8mb), 2 van Thrustmaster (2mb elk) en 1 van geen merk (8MB)
-Draagtas voor de PS2
-Big Ben Interactive controller
-network adaptor
-Xport (programma om dingen over te zetten van je mem card naar PC of omgekeerd)
-voetje om je ps2 veilig rechtop te kunnen laten staan

1 opmerking: kapje van de dvd-lader is eraf maar das niks ergs
PS2 werkt als nieuw
en als je wil mag je nog 2 kapotte controllers hebben ook :) (gratis ofcoures ;))

alles samen pakweg 70 euro afgehaald

of indien je een leuke multimedia pc kunt aanbieden wil ik best wel wat opleggen :)

-DNB-

Legacy Member
ik wil PS2 en socom US navy seals game+mem. card(off. van sony)
zeg je prijs maar

Trebby

Legacy Member
foutje in m'n eerste post, game van us socom navy seals heb ik blijkbvaar niet meer, kan het niet meer vinden dus blijft er enkel die headset ervan over

Che Guevara

Legacy Member
wat versta je onder multimedia pc

specs van eventueel gewenste pc ?

Trebby

Legacy Member
nope

er zat een dvd vast toen de lader wou sluiten,

dvdke vast tussen de lader en console zelf, trek een beetje om de dvd er vantussen te halen==> kraakt af

Trebby

Legacy Member
dan loopt de prijs al gouw op :)

10€ om te leveren:
-kmoet dan nog vervoer zien te regelen
-benzine
-tijdsverlies

RaDa

Legacy Member
Voor 50 euro kom ik er morgen om.


Verkoopt ge ook een kleiner pakket?

Bv Ps2 + PES2 en True Crime + Network Adapt. + offi memcard. Al die andere zaken heb ik niet nodig

En de controller die erbij zit is dus geen originele?

Trebby

Legacy Member
neen want dan geraak ik er zeker niet voor af, de controller is geen originele, die zijn door gebruik versleten :)

en morgen ben ik helaas heel de dag weg sorry

bod wel genoteerd, kga wel zien of er nog andere komen

LethalInjection

Legacy Member
bod van rada is ingetrokken (ik ben de broer)

heb wel intresse in de network adapter

Mr Red

Legacy Member
-voetje om je ps2 veilig rechtop te kunnen laten staan

hoeveel vraag je daarvoor ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan