Archief - [PS2] [TK] Console , games , accessoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ENERGIE03

Legacy Member
ik weet nog niet als ik mijn PS2 wegdoe , wil eerst zien wat ik hier nog voor zou krijgen .
de PS2 is in perfecte staat ... nooit problemen mee gehad en er zijn geen kretsen op PS2 . het is de dikke model .
hier wat ik verkoop :
__________________

[CONSOLE+ACCESSOIRES]

- Dikke PS2
- Originele controller
- 8mb memorycard zwart
- Netwerk adapter
- kabels voor stroom en beeld ( de PS2 kabels )

[GAMES]

- Tony Hawk project 8 NIEUW!!
- Tony Hawk Underground ( Platinum )
- JAK 3 ( Platinum )
- Kingdom of hearts ( Platinum , duits )
- GTA San Andreas VERKOCHT

doe maar een bod
apart bieden mag...

ENERGIE03

Legacy Member
zal een minimum geven voor alles :
______________________________


- Dikke PS2
- Originele controller
- 8mb memorycard zwart
- Netwerk adapter
- kabels voor stroom en beeld ( de PS2 kabels )

min. 50EUR

- Tony Hawk project 8 NIEUW!! min. 20EUR
- Tony Hawk Underground ( Platinum ) min. 5EUR
- JAK 3 ( Platinum ) min. 7,5EUR
- Kingdom of hearts ( Platinum , duits ) min. 4EUR
- GTA San Andreas min. 10EUR

wie de games samen neemt => min. 40EUR

Firefoxbt

Legacy Member
energie,

gisteren wou je nog mijn ps2 kopen, vandaag wil je een game en draadloze ontvanger van me kopen, goed voor mij, maar ik vind het dan wel raar als dan blijkt dat je een andere ps2 gaat wegdoen?

btw, ik wil je gta sa wel hebben, in ruil voor mijn socom3 + draadloze adaptor maar dan met 20€ opleg langs u kant aangezien we afgesproken hadden voor 25 of 30€.

ENERGIE03

Legacy Member
@ Fanatix : Tony Hawk Underground toch ? maak er excl. van en het is een deal

@ Firefoxbt :GTA + 20EUR en het is een deal
btw ... kijk eerste zin van post bovenaan , ' ik weet nog niet als ik de ps2 wegdoe ' => als ik die Draadloze ding niet vast kreeg verkocht ik de ps2 :p maar goed dat jij er één hebt ;)

Firefoxbt

Legacy Member
oke, negeer m'n pm dan voor de 30 €, dat is dan 20€ en je stuurt gta sa op ;)

T

Glenn_Vliegen

Legacy Member
Wat is er nu nog over eigenlijk?
De console zelf ook nog?
bye!

ignarus

Legacy Member
- Tony Hawk Underground ( Platinum )
- JAK 3 ( Platinum )

15 EUR

pm graag

ENERGIE03

Legacy Member
@ Glenn_vliegen :

- Dikke PS2
- Originele controller
- 8mb memorycard zwart
- Netwerk adapter
- kabels voor stroom en beeld ( de PS2 kabels )
- Tony Hawk Underground ( Platinum ) mogelijk verkocht aan ignarus
- JAK 3 ( Platinum ) mogelijk verkocht aan ignarus
- Kingdom of hearts ( Platinum , duits )

@ ignarus : 15excl. en het is een deal

ENERGIE03

Legacy Member
10EUR excl. en het is een deal
als en slechts als ignarus niets meer laat weten ( voor donderdag 20:00 )

Risika

Legacy Member
Goed. Wel aangetekend verzenden dan aub, er zijn al games uit m'n brievenbus gepikt. (Opengescheurd postpak vinden is niet echt fijn)

ENERGIE03

Legacy Member
- Dikke PS2 verkocht op kapaza
- Originele controller verkocht op kapaza
- 8mb memorycard zwart verkocht op kapaza
- Netwerk adapter verkocht op kapaza
- kabels voor stroom en beeld ( de PS2 kabels ) verkocht op kapaza

- Tony Hawk project 8 NIEUW!! verkocht aan Goofus ( andere thread )
- Tony Hawk Underground ( Platinum )
- JAK 3 ( Platinum )
- Kingdom of hearts ( Platinum , duits ) verkocht op kapaza
- GTA San Andreas verkocht aan firefoxbt


wat ik dus nog over heb :

- Tony Hawk Underground ( Platinum )
- JAK 3 ( Platinum )

meeneemprijs : 20EUR excl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan