ENERGIE03
Legacy Member
ik weet nog niet als ik mijn PS2 wegdoe , wil eerst zien wat ik hier nog voor zou krijgen .
de PS2 is in perfecte staat ... nooit problemen mee gehad en er zijn geen kretsen op PS2 . het is de dikke model .
hier wat ik verkoop :
__________________
[CONSOLE+ACCESSOIRES]
- Dikke PS2
- Originele controller
- 8mb memorycard zwart
- Netwerk adapter
- kabels voor stroom en beeld ( de PS2 kabels )
[GAMES]
- Tony Hawk project 8 NIEUW!!
- Tony Hawk Underground ( Platinum )
- JAK 3 ( Platinum )
- Kingdom of hearts ( Platinum , duits )
- GTA San Andreas VERKOCHT
doe maar een bod
apart bieden mag...
de PS2 is in perfecte staat ... nooit problemen mee gehad en er zijn geen kretsen op PS2 . het is de dikke model .
hier wat ik verkoop :
__________________
[CONSOLE+ACCESSOIRES]
- Dikke PS2
- Originele controller
- 8mb memorycard zwart
- Netwerk adapter
- kabels voor stroom en beeld ( de PS2 kabels )
[GAMES]
- Tony Hawk project 8 NIEUW!!
- Tony Hawk Underground ( Platinum )
- JAK 3 ( Platinum )
- Kingdom of hearts ( Platinum , duits )
- GTA San Andreas VERKOCHT
doe maar een bod
apart bieden mag...
maar goed dat jij er één hebt 