Archief - [PS2] [PSX][DS][Xbox] Hoop games tk/tr

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

escenceboy

Legacy Member
ah lol dacht dat da al gebeurd was :p
zal der morgen eens voor gaan zien dan

escenceboy

Legacy Member
@KristofBrodeoux: sry ben nog niet bij de bank geraakt, ik vrees dat et voor morgen gaat zijn

Rocknsad

Legacy Member
PS2
-Gun
-Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown

DS:
-Another Code: 2 memories

Te ruilen voor 3 games van mij ? , kiezen uit :

GBA zonder boekje of doosje : GTA advance, Street fighter turbo , madagascar

PC : GTA vice city of San andreas

DS: Mariokart

escenceboy

Legacy Member
DS:
-Another Code: 2 memories

Te ruilen voor

GBA zonder boekje of doosje : GTA advance

dit zie ik nog wel zitten

screaper

Legacy Member
nsmb tegen 1 of meer van deze ? :

Voor de psp:
*harry potter en de vuurbeker

Voor de nds:
*Another code: two memmories
*Nintendogs: labrador en friends

Voor de ps2:
*True crime streets of LA
*midnight club 3 dub edition

of zeg maar een geld bedrag ... :)

escenceboy

Legacy Member
@ KristofBrodeoux: uw spel zat deze morgen trg bij mij in de bus :s

@ Rocknsad: zelfde verhaal :s

jaja de post in lanaken laat zich weer eens langs zijn beste kant zien
tzal dan voor volgende week zijn eh mannen, geraak vandaag niet meer op de post, sorry voor het oponthoud

@ Unilever: wordt volgende week verzonden

Rocknsad

Legacy Member
escenceboy zei:
@ KristofBrodeoux: uw spel zat deze morgen trg bij mij in de bus :s

@ Rocknsad: zelfde verhaal :s

jaja de post in lanaken laat zich weer eens langs zijn beste kant zien
tzal dan voor volgende week zijn eh mannen, geraak vandaag niet meer op de post, sorry voor het oponthoud

@ Unilever: wordt volgende week verzonden

Dan was het waarschijnlijk niet genoeg gefrankeerd ( ik werkte bij de post ;) )

Nuja. Dat van jou zal ook maar volgende week aankomen...

escenceboy

Legacy Member
Rocknsad zei:
Dan was het waarschijnlijk niet genoeg gefrankeerd ( ik werkte bij de post ;) )

Nuja. Dat van jou zal ook maar volgende week aankomen...

jawel want was prior en werd gewogen en al :s
weird
maja het geraakt er wel ;)


@screaper: das een nederlandse site daar moogt ge niet mee vergelijken op dit forum, min blijft 25€ excl

screaper

Legacy Member
ja maar als ik daar bestel heb ik voor 3 euro meer het spel nieuw .. marja ok laat maar.

escenceboy

Legacy Member
screaper zei:
ja maar als ik daar bestel heb ik voor 3 euro meer het spel nieuw .. marja ok laat maar.

is nog altijd 30 euro zonder zendkosten zegt ge
mijn is 27,50€ incl in nieuwstaat
als gij 5€ meer wilt betale en mss nog langer wachten ook doet ge maar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan