Archief - [PS2] [PSX][DS][Xbox] Hoop games tk/tr

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

escenceboy

Legacy Member
PS2:
-Tomb Raider Legend
-Gun
-Fifa Street 2
-Knights Of The Temple 2
-King Kong Collector's Edition
-X-Men Legends 2: Rise Of Apocalypse
-Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown
-Fifa 06

PSX:
-Final Fantasy Anthology in goede staat
-Final Fantasy VI in goede staat
-Final Fantasy VIII platinum in goede staat
-Vagrant Story doosje wat kapot ma perfect speelbaar
-Vandal Hearts 2 in goede staat

DS:
-Another Code: 2 memories
-Lost Magic
-New Super Mario Bros

Xbox:
-Ghost Recon Island Thunder



gelieve exclusief te bieden
boden die mij niet aanstaan dat zal ik wel zeggen
ruilen kan (eventueel voor meerdere games), stel maar voor wat je hebt zolang het voor PC - PS2 - DS - GBA is, en dit zijn de belangrijkste games die ik zoek, maar alle voorstellen zijn welkom
wil ook wel de hele hoop ruilen tegen een x360 of wii met game :p

PS2:
-Kingdom Hearts (non-platinum) en Kingdom Hearts 2
-Need For Speed Carbon CE
-DBZ Budokai Tenkaichi 2

GBA:
-Final Fantasy 4

Disco_Dave

Legacy Member
-Final Fantasy Anthology in goede staat
-Final Fantasy VIII platinum in goede staat

15 € excl

escenceboy

Legacy Member
Disco_Dave zei:
-Final Fantasy Anthology in goede staat
-Final Fantasy VIII platinum in goede staat

15 € excl

lol zelfs per stuk zouk der ni es over nadenken

waffel

Legacy Member
gewoon om ff te vermelden (sry voor offtopic)

maar escence gij verkoopt ier toch vaker telkens hetzelfde, en je geraakt er ni vanaf

wil je er ni vanaf raken, of wacht jij gewoon op een of ander belachelijk(in de positieve zin voor jouw) bod ?

escenceboy

Legacy Member
waffelaar zei:
gewoon om ff te vermelden (sry voor offtopic)

maar escence gij verkoopt ier toch vaker telkens hetzelfde, en je geraakt er ni vanaf

wil je er ni vanaf raken, of wacht jij gewoon op een of ander belachelijk(in de positieve zin voor jouw) bod ?

als er weinig interesse is in die games dan is het zo
maar tomb raider staat nog 60€ nieuw op sites van fnac en frs dus is 10€ echt wel belachelijk eh
en voor die psx games dat zijn zeldzame games, en goede, zeker de ff's
dus 15€ excl voor 2 ff's in goede staat is ook belachelijk
ma bon, de volgende ot krijgt report bij admins
en int vervolg als een bod mij niet aanstaat zegk der niks van neh

GCplayer

Legacy Member
New Super Mario Bros 20 incl indien alles in perfekte staat natuurlijk!

GCplayer

Legacy Member
indien je ooit akkoord gaat pm me dan maar. anders veel succes

TitaTovenaartje

Legacy Member
Nieuw kost hem nogthans geen 60 euro meer hoor

In belachelijk dure winkels mss
ik weet hem staan voor 26

escenceboy

Legacy Member
TitaTovenaartje zei:
Nieuw kost hem nogthans geen 60 euro meer hoor

In belachelijk dure winkels mss
ik weet hem staan voor 26

tomb raider staat nog 60€ nieuw op sites van fnac en frs dus

@GCplayer: niet voor 20 incl

@KristofBrodeoux: genoteerd, zou liefst 10 exlc zien

escenceboy

Legacy Member
@ KristofBrodeoux: kga morgen zien als het geld op mn rekening staat en dan stuur ik het op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan