als ik iets verzend doe ik da met een pakketje zodat de mensen hun goederen
in prima staat krijgen.zo een pakketje kost 1euro + 1,38euro voor de zegel das dus 2,50euro snap je??
en als ik moet rekening houden met de leeftijd van het spel dan zal ik u waarschijnlijk nog moeten bij betalen wat ik absoluut nie van plan ben
dus conclusie voor 4,50euro verkoop ik geen games ook al zijn ze 500jaar oud
snap je??
dat ze hier dan maar gerust blijven liggen