Archief - [PS2] [PS2] 3 games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cateau

Legacy Member
Ik verkoop deze 3 PS2 games

MOH frontline
Timesplitters 1
Mortal Kombat shaolin monks
alles in perfecte staat met doosjes+boekjes
indien interesse doe maar een bod ik zie wel wat ik er mee doe :D
kan verzonden of afgehaald worden

cateau

Legacy Member
jeltex zei:
7 euro inclusief voor TimeSplitters.

ik zen geen liefdadigheids instelling hé :lol:
indien echt interesse zult ge meer moeten bieden
P.S. ik moet al 2,50euro verzending betalen hé

jeltex

Legacy Member
Tiens iedere keer ik iets verzend betaal ik daar 1 euro 38 voor, vreemd dat de post bij jou dan zoveel duurder is ;)

En sorry maar als je er rekening mee houdt dat ik een paar dagen geleden Black (een game die nog geen jaar oud is) gekocht heb voor 10 euro dan vind ik 7 euro voor de eerste TimeSplitters meer dan redelijk. Vergeet niet dat dat een PS2-launchgame was hé, dus inmiddels 5 jaar oud.

Voor een tweedehands auto van 5 jaar oud krijg je ook niet evenveel als voor één van een jaar oud, snap je? ;)

cateau

Legacy Member
jeltex zei:
Tiens iedere keer ik iets verzend betaal ik daar 1 euro 38 voor, vreemd dat de post bij jou dan zoveel duurder is ;)

En sorry maar als je er rekening mee houdt dat ik een paar dagen geleden Black (een game die nog geen jaar oud is) gekocht heb voor 10 euro dan vind ik 7 euro voor de eerste TimeSplitters meer dan redelijk. Vergeet niet dat dat een PS2-launchgame was hé, dus inmiddels 5 jaar oud.

Voor een tweedehands auto van 5 jaar oud krijg je ook niet evenveel als voor één van een jaar oud, snap je? ;)

als ik iets verzend doe ik da met een pakketje zodat de mensen hun goederen
in prima staat krijgen.zo een pakketje kost 1euro + 1,38euro voor de zegel das dus 2,50euro snap je??:)

en als ik moet rekening houden met de leeftijd van het spel dan zal ik u waarschijnlijk nog moeten bij betalen wat ik absoluut nie van plan ben
dus conclusie voor 4,50euro verkoop ik geen games ook al zijn ze 500jaar oud
snap je??:D
dat ze hier dan maar gerust blijven liggen

jeltex

Legacy Member
cateau zei:
als ik iets verzend doe ik da met een pakketje zodat de mensen hun goederen
in prima staat krijgen.zo een pakketje kost 1euro + 1,38euro voor de zegel das dus 2,50euro snap je??:)

en als ik moet rekening houden met de leeftijd van het spel dan zal ik u waarschijnlijk nog moeten bij betalen wat ik absoluut nie van plan ben
dus conclusie voor 4,50euro verkoop ik geen games ook al zijn ze 500jaar oud
snap je??:D
dat ze hier dan maar gerust blijven liggen

Ten eerste even opmerken dat 1 euro + 1,38 euro niet 2,50 euro is maar goed ik snap wat je bedoelt natuurlijk :p

En als je rekening houdt met de leeftijd van het spel dan betekent dat enkel dat het spel in waarde daalt naarmate het ouder wordt. Zo gaat dat met alle tweedehands dingen, snap je?

Verder kan ik je enkel nog succes wensen met de verkoop, en als er iemand bereid is meer dan 7 euro te bieden dan weet je het maar es te zeggen hé ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan