jeltex
Legacy Member
*)BOB(*Kenshee zei:28 is goed voor mij dan is er 4 euro verzending af
af te halen in Reigerstraat 22 Wetteren / Laat me effe weten wanneer je er om komt
Ok cava, ik ben wel druk bezig met mn thesis momenteel dus ik kan niet beloven dat het nog deze week zal zijn. Maar ik laat zeker van me horen.
Is het mogelijk die dingen ook even bij jou thuis te testen dan?