*)BOB(*Kenshee
Legacy Member
UnD3RD0G zei:Tekken en NFSU en GT2
samen 15 euro afgehaald ( ik werk 3/5 dagen in wetteren )
specifieer de titels aub voor ps1 of ps2
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UnD3RD0G zei:Tekken en NFSU en GT2
samen 15 euro afgehaald ( ik werk 3/5 dagen in wetteren )
UnD3RD0G zei:enkel Tekken Tag & NFSU voor PS2 voor 12-13 euro afgehaald?
GT2 hoeft niet ( te oubollig)

jeltex zei:Ik ben wel geïnteresseerd in Time Crisis 2 en die G-Cons maar ik heb daar enkele vraagjes over.
Ten eerste wou ik graag weten of Time Crisis 2 enkel singleplayer is of ook met 2 gespeeld kan worden.
En ik zie dat je ook een G-Con 1 hebt liggen dus dan vroeg ik me ten tweede af of die ook werkt voor Time Crisis 2 op PS2.
De bedoeling is dan om Time Crisis 2 samen met een vriend uit te spelen, wat me wel een leuke bedoening lijkt![]()
Ingis zei:uhm.. voor de crash vallen verzendkosten toch weg als in pakket verstuurd wordt?
22,5
snot zei:Ratchet en Clank: Gladiator
10 incl
*)BOB(*Kenshee zei:18 euro en de 2 zijn van jou + GT2 = 22

heb ik dat gemist....?*)BOB(*Kenshee zei:reeds verkocht
UnD3RD0G zei:15 euro, ik kom tot in wetteren... voor je deur alst moet![]()
UnD3RD0G zei:15 euro, ik kom tot in wetteren... voor je deur alst moet![]()
*)BOB(*Kenshee zei:alles kan je samen spelen ook met die g-cons werkt alles perfect !

jeltex zei:Ok dan bied ik 30 inclusief op Time Crisis 2 + de 2 G-Cons.
Mijn vriendin woont trouwens niet ver van Wetteren dus misschien kan ik die dingen ook wel komen ophalen, mits je bereid bent iets van de prijs af te doen, want als ik erom kom hoef jij natuurlijk geen verzending te betalen![]()