Archief - [PS2] + PS1 - Games Te koop + Toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
enkel Tekken Tag & NFSU voor PS2 voor 12-13 euro afgehaald?

GT2 hoeft niet ( te oubollig :) )

*)BOB(*Kenshee

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
enkel Tekken Tag & NFSU voor PS2 voor 12-13 euro afgehaald?

GT2 hoeft niet ( te oubollig :) )

18 euro en de 2 zijn van jou + GT2 = 22

jeltex

Legacy Member
Ik ben wel geïnteresseerd in Time Crisis 2 en die G-Cons maar ik heb daar enkele vraagjes over.

Ten eerste wou ik graag weten of Time Crisis 2 enkel singleplayer is of ook met 2 gespeeld kan worden.

En ik zie dat je ook een G-Con 1 hebt liggen dus dan vroeg ik me ten tweede af of die ook werkt voor Time Crisis 2 op PS2.

De bedoeling is dan om Time Crisis 2 samen met een vriend uit te spelen, wat me wel een leuke bedoening lijkt :)

Ingis

Legacy Member
uhm.. voor de crash vallen verzendkosten toch weg als in pakket verstuurd wordt?
22,5

*)BOB(*Kenshee

Legacy Member
jeltex zei:
Ik ben wel geïnteresseerd in Time Crisis 2 en die G-Cons maar ik heb daar enkele vraagjes over.

Ten eerste wou ik graag weten of Time Crisis 2 enkel singleplayer is of ook met 2 gespeeld kan worden.

En ik zie dat je ook een G-Con 1 hebt liggen dus dan vroeg ik me ten tweede af of die ook werkt voor Time Crisis 2 op PS2.

De bedoeling is dan om Time Crisis 2 samen met een vriend uit te spelen, wat me wel een leuke bedoening lijkt :)


alles kan je samen spelen ook met die g-cons werkt alles perfect !

*)BOB(*Kenshee

Legacy Member
Ingis zei:
uhm.. voor de crash vallen verzendkosten toch weg als in pakket verstuurd wordt?
22,5


ik meot de prijzen nog checken ivm met kosten kwa verzending

Ingis

Legacy Member
uhm
je zegt dat de prijzen 10€ incl en 5€ incl zijn
Ik koop 2x PS2 spellen (10€incl) en 1x PS1 spel (5€incl)
dus meeneem is 25€ incl
maar aangezien alles in een pakket gaat gaan veronderstel ik dat de kosten van verzending dus omlaag gaat gaan, niet omhoog

jeltex

Legacy Member
*)BOB(*Kenshee zei:
alles kan je samen spelen ook met die g-cons werkt alles perfect !

Ok dan bied ik 30 inclusief op Time Crisis 2 + de 2 G-Cons.

Mijn vriendin woont trouwens niet ver van Wetteren dus misschien kan ik die dingen ook wel komen ophalen, mits je bereid bent iets van de prijs af te doen, want als ik erom kom hoef jij natuurlijk geen verzending te betalen :)

spikie

Legacy Member
sorry kmoet mijn bod intrekke, kheb ondertusse een ps1 console gekrege van iemand

*)BOB(*Kenshee

Legacy Member
jeltex zei:
Ok dan bied ik 30 inclusief op Time Crisis 2 + de 2 G-Cons.

Mijn vriendin woont trouwens niet ver van Wetteren dus misschien kan ik die dingen ook wel komen ophalen, mits je bereid bent iets van de prijs af te doen, want als ik erom kom hoef jij natuurlijk geen verzending te betalen :)


28 is goed voor mij dan is er 4 euro verzending af

af te halen in Reigerstraat 22 Wetteren / Laat me effe weten wanneer je er om komt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan