-etienne-
Legacy Member
Ik verkoop dus enkele PS2 games:
- GTA San Andreas : 20€
- Fifa 2002 : 12.5€
- Airblade : 10 €
- Multitab, hiermee kan je met 4 man tegelijk spelen op je PS2 ipv 2.
10€
foto
- Prijzen zijn gewoon richtprijzen, je mag altijd een ander bod doen maar ik behoud mezelf wel het recht niet te verkopen als de prijs me niet aanstaat. Ik verkoop als prijs hoog genoeg is, maar zal op voorhand aankondigen zodat de rest ook nog een kans krijgt.
- Bieden gebeurd exclusief verzending!
- Ik zit op kot in Leuven maar woon in Boutersem ( tussen Leuven en Tienen)
- GTA San Andreas : 20€
- Fifa 2002 : 12.5€
- Airblade : 10 €
- Multitab, hiermee kan je met 4 man tegelijk spelen op je PS2 ipv 2.
10€
foto
- Prijzen zijn gewoon richtprijzen, je mag altijd een ander bod doen maar ik behoud mezelf wel het recht niet te verkopen als de prijs me niet aanstaat. Ik verkoop als prijs hoog genoeg is, maar zal op voorhand aankondigen zodat de rest ook nog een kans krijgt.
- Bieden gebeurd exclusief verzending!
- Ik zit op kot in Leuven maar woon in Boutersem ( tussen Leuven en Tienen)

A ruilen voor DTM race driver ?