Archief - [PS2] Gta SA + Fifa 2002 + airblade + multitab

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-etienne-

Legacy Member
Ik verkoop dus enkele PS2 games:

- GTA San Andreas : 20€

- Fifa 2002 : 12.5€

- Airblade : 10 €


- Multitab, hiermee kan je met 4 man tegelijk spelen op je PS2 ipv 2.
10€
foto


- Prijzen zijn gewoon richtprijzen, je mag altijd een ander bod doen maar ik behoud mezelf wel het recht niet te verkopen als de prijs me niet aanstaat. Ik verkoop als prijs hoog genoeg is, maar zal op voorhand aankondigen zodat de rest ook nog een kans krijgt.

- Bieden gebeurd exclusief verzending!

- Ik zit op kot in Leuven maar woon in Boutersem ( tussen Leuven en Tienen)

-etienne-

Legacy Member
ok, geen idee van de nieuwprijzen. Sorry daarvoor :)

Een bod is een bod, maar voor dat geld hou ik het liever bij.

edit: staat ook op Lotverkopen

-etienne-

Legacy Member
juist eens opgezocht op site van frs en gta sa kost idd nog een €30. Maar dan lijkt €15 me toch een redelijke prijs?

-etienne-

Legacy Member
laatste poging?

Ruilen mag ook, tegen leuke multiplayers zoals Tony Hawk of racegames.

Q ^^

Legacy Member
Wil je GTA:SA ruilen voor DTM race driver ?

heb nog een paar die ik wel wil ruilen :

Ghost Recon
GTA 3
GTA Vice City
MOH: Frontline
MOH: Rising Sun
Splinter Cell
Battlefield: Modern Combat
SOCOM 1

(heb er nog een paar die ik wel wil ruilen maar dan moet ik nog ens kijke in men doos, maar die ligt in Leuven)
edit : heb ook een heleboel PC games , zeg maar of je daar ook interesse voor hebt

Duc1n0

Legacy Member
GTA 3
GTA Vice City
MOH: Frontline
MOH: Rising Sun
Splinter Cell

ik bied 20 euro morgen in Leuven afgehaald

Q ^^

Legacy Member
Duc1n0 zei:
GTA 3
GTA Vice City
MOH: Frontline
MOH: Rising Sun
Splinter Cell

ik bied 20 euro morgen in Leuven afgehaald

lol je ziet hier op een andere persoon zen thread te bieden op mijn lijst,

Wacht eventjes, ik wil eerst een antwoord van de threadstarter ??? Komaan kerel antwoord ens !

Ik zit vandaag niet in Leuven (vanaf 20h ofzo)
Als ik geen antwoord van hem krijg dan zal ik zelf een thread starten met de lijst van games die ik weg kan doen

ps : 20 € veel te weinig,

-etienne-

Legacy Member
Q ^^ zei:
Wil je GTA:SA ruilen voor DTM race driver ?

Over de hoeveelste heb je het ?

Als het gewoon de eerste is denk ik niet. Ook geïnteresseerd om het te kopen?


( sorry voor late reactie, niet veel thuis geweest afgelopen weekend)

Q ^^

Legacy Member
Update lijst :

DTM race driver 1
Medal of Honor Rising Sun
Battlefield Modern Combat
Medal of Honor Frontline
GTA III
GTA VC
Ghost Recon
Socom 1
Splinter Cell
Tekken 4

idd : DTM racedriver 1, meh wil geen geld meer uitgeve aan PS2 games, dan ruil ik liever lol

-etienne-

Legacy Member
In mijn ogen is GTA SA toch stuk meer waard dan het jouwe dus niet echt geinteresseerd in ruil, tenzij met opleg maar als je geen geld wilt geven...

Zelfs in de FRS kost DTM race driver 3 maar € 20 en GTA SA € 30 dus wel eerlijk volgens mij.

Q ^^

Legacy Member
alléé is goed 12.5 € DEAL , waar spreken we af ? vandaag nog ? (heb nu wel seves les)

-etienne-

Legacy Member
Je kan om 19u langskomen naar mijn kot.
Ik zal je adres pm'n.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan