Volt
Legacy Member
Hellow mensen,
Wegens dubbel gekocht mag één van mijn Wii consoles weg. Gloednieuw en nog niet uit de doos geweest. Iemand interesse?
Ben niet van plan hier winst uit te slaan of zo, maar als iemand 10 euro meer dan een ander wil bieden, ga ik ook niet de moraalridder uithangen.
Enfin, ik behoud me het recht om deze verkoop stop te zetten wanneer ik wil, en om ook buiten dit forum op zoek te gaan naar kopers. Feit is dat ik twee keer krak dezelfde console heb, en dat er dus eentje teveel is.
Iemand die kan afhalen heeft voorkeur op werken met de post. Leveren doe ik niet.
Als er nog vragen zijn, laat maar weten, ik probeer zovaak mogelijk het forum te checken.
EDIT: in het geval iemand zou redenen dat dit tweedehands is, het heeft geen zin om onder de winkelprijs te bieden, aangezien de doos zelfs nog niet opengeweest is.
-Stijn
Wegens dubbel gekocht mag één van mijn Wii consoles weg. Gloednieuw en nog niet uit de doos geweest. Iemand interesse?
Ben niet van plan hier winst uit te slaan of zo, maar als iemand 10 euro meer dan een ander wil bieden, ga ik ook niet de moraalridder uithangen.
Enfin, ik behoud me het recht om deze verkoop stop te zetten wanneer ik wil, en om ook buiten dit forum op zoek te gaan naar kopers. Feit is dat ik twee keer krak dezelfde console heb, en dat er dus eentje teveel is.
Iemand die kan afhalen heeft voorkeur op werken met de post. Leveren doe ik niet.
Als er nog vragen zijn, laat maar weten, ik probeer zovaak mogelijk het forum te checken.
EDIT: in het geval iemand zou redenen dat dit tweedehands is, het heeft geen zin om onder de winkelprijs te bieden, aangezien de doos zelfs nog niet opengeweest is.
-Stijn
