Archief - [GC] Wii console

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Volt

Legacy Member
Hellow mensen,

Wegens dubbel gekocht mag één van mijn Wii consoles weg. Gloednieuw en nog niet uit de doos geweest. Iemand interesse?
Ben niet van plan hier winst uit te slaan of zo, maar als iemand 10 euro meer dan een ander wil bieden, ga ik ook niet de moraalridder uithangen.

Enfin, ik behoud me het recht om deze verkoop stop te zetten wanneer ik wil, en om ook buiten dit forum op zoek te gaan naar kopers. Feit is dat ik twee keer krak dezelfde console heb, en dat er dus eentje teveel is.

Iemand die kan afhalen heeft voorkeur op werken met de post. Leveren doe ik niet.

Als er nog vragen zijn, laat maar weten, ik probeer zovaak mogelijk het forum te checken.
EDIT: in het geval iemand zou redenen dat dit tweedehands is, het heeft geen zin om onder de winkelprijs te bieden, aangezien de doos zelfs nog niet opengeweest is.

-Stijn

xDilatedx

Legacy Member
Heb je een Xbox 360 ? Anders ruilen voor een lading 360 games ?

lord of me

Legacy Member
Garantie is geen probleem ? en leveren ? is dat mogelijk ? miss veel interrse , want ik kan miss een preorder overnemen van iemand maar anders wil ik die van u wel kopen

Volt

Legacy Member
xDilatedx zei:
Heb je een Xbox 360 ? Anders ruilen voor een lading 360 games ?


Ik heb een 360, maar ook de meeste games die me interesseren voor 360..
Ruilen doe ik dan ook liever niet, tenzij er echt een onweerstaanbaar voorstel komt.

-Stijn

Volt

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:

Simpel: 249€
Is net gekocht, nog nooit geopend en ik wil er uiteraard geen verlies op gewoon omdat ik hem eerst zelf betaald heb. Dit is vooral een aanbod voor de mensen die vandaag of morgen graag een Wii hadden gehad, maar de console niet vinden of zo.

Dus voila: iemand die een Wii wil, hem wil komen halen en er gewoon de winkelprijs voor wil geven, die mag er van mij direct omkomen.

-Stijn

lord of me

Legacy Member
Is leveren mogelijk ? Indien het mogelijk is wil ik hem wel.

Volt

Legacy Member
lord of me zei:
Is leveren mogelijk ? Indien het mogelijk is wil ik hem wel.

Beschik niet over een voertuig, dus dat is haast onmogelijk. Heb liefst ophaling hier in Wetteren, dan kan de console zelfs nog nagekeken worden door de koper en zijn we allemaal zeker van ons stuk.

Ga deze verkoop overigens maar tot en met zondag laten lopen. Als er tegen dan niemand hem neemt, dan probeer ik het bij familie, collega's en vrienden.

-Stijn

Volt

Legacy Member
Akiratjen zei:
als je er twee besteld hebt kun je toch gewoon 1 niet gaan ophalen ipv er nog eentje te verkopen ?? Of heb je laten met de post komen?

Zowel ik als mijn vriendin hadden een pre-order gedaan, en allebei gekocht zonder dat we het van elkaar wisten. Meer is er niet aan, echt niks louche of zo. Vind het ook niet leuk om er eentje te moeten verkopen, maar met twee ben ik niks natuurlijk. Zou ook liever gewoon rustig Zelda zitten spelen nu :)

@ astragunner: alles zit erin zoals je hem in de winkel koopt (sterker nog, is nog nooit geopend dusja), en dus ook het spel Wii Sports zit erbij. De andere games zijn vanaf vandaag overal te verkrijgen dusja..

-Stijn

astragtuner

Legacy Member
Bod van E249 dan en kom hem zaterdagochtend halen.
Waar aangekocht eigenlijk?

Volt

Legacy Member
astragtuner zei:
Bod van E249 dan en kom hem zaterdagochtend halen.
Waar aangekocht eigenlijk?

Deal!
Aangekocht bij een lokale videotheek (meest up to date gameswinkel in mijn buurt :)). Garantie/aankoopbewijs zit er uiteraard bij.

-Stijn

astragtuner

Legacy Member
Volt zei:
Deal!
Aangekocht bij een lokale videotheek (meest up to date gameswinkel in mijn buurt :)). Garantie/aankoopbewijs zit er uiteraard bij.

-Stijn

Ok, ik stuur je PM :)

Volt

Legacy Member
Deal gesloten, naar alle waarschijnlijkheid verkocht aan astragtuner, tenzij die niet zou komen opdagen op de afspraak :)

-Stijn

Volt

Legacy Member
Hey Big Taj, sorry, maar er vroeger omkomen is niet echt een argument. Ik beschouw de deal als gesloten, dus verder bieden heeft helaas geen zin.

Mocht de deal met de koper om de één of andere reden toch nog afspringen, dan is dit het eerste forum waar ik hem terug te koop zet. :)

-Stijn

Volt

Legacy Member
-fusi0n- zei:
de teleurgestelden hier kunnen bij mij terecht voor mijn pre-ordered die nog in Dreamland Wilrijk staat

ik moet hem niet meer heb hebben

Ok, dus er is nog hoop voor de mensen die er eentje zoeken.
Maar zou je het erg vinden om je eigen thread hierover te beginnen? Hier gaan niet zoveel mensen het nog lezen vrees ik.

Op deze thread mag een slotje mods!

-Stijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan