Archief - [GC] [TK]Zelda Collector's Edition, OoT/MQ

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stabby

Legacy Member
Daar wist ik echt niets van. Tis mijn dag nie vandaag :(

Ik zal het maar als een teken beschouwen da ik ze nie moet wegdoen...

fasty

Legacy Member
Stabby zei:
Ander voorstel: voor 100 euro heel het pakket zoals ze oorspronkelijk waren:

- Mario Kart + Zelda Collector's Edition
- Zelda The Wind Waker + OoT/Master Quest

Het is wel wa meer, maar ik moet dan ook de gewone versie van TWW terugkopen (= 30 euro)

55 euro inclusief

Stabby

Legacy Member
@neckie: voor beide? Lijkt me toch drastisch weinig. Voor één van de discs doe ik het.

@fasty: besef je wel dat ik op die manier Mario Kart en de 2 discs voor 20 euro wegdoe? Sorry, ik ben niet gek.

fasty

Legacy Member
Stabby zei:
@fasty: besef je wel dat ik op die manier Mario Kart en de 2 discs voor 20 euro wegdoe? Sorry, ik ben niet gek.


30 inclusief voor Zelda Collector's Edition

laatste bod

vidiot

Legacy Member
Dat noem ik pas zot, voor 2 plastieken klepkes met cdtjes op, en 1 handleiding. Voor dat geld koopt ge de originals, dus incl mariokart en Windwaker en dooskes. ;)
Maarja de nieuwjaarscentjes moeten op hé :p.

fasty

Legacy Member
vidiot zei:
Dat noem ik pas zot, voor 2 plastieken klepkes met cdtjes op, en 1 handleiding. Voor dat geld koopt ge de originals, dus incl mariokart en Windwaker en dooskes. ;)
Maarja de nieuwjaarscentjes moeten op hé :p.


mijn gedacht, ge hebt zotten genoeg hé

Stabby

Legacy Member
vidiot zei:
Dat noem ik pas zot, voor 2 plastieken klepkes met cdtjes op, en 1 handleiding. Voor dat geld koopt ge de originals, dus incl mariokart en Windwaker en dooskes. ;)
Maarja de nieuwjaarscentjes moeten op hé :p.

wat?

Ik zweer het, TWW special edition en Mario Kart met CE vindt ge in geen enkele winkel nog terug. En die zijn zeker wa duurder dan 30 euro op internet.

En zoals ik al zei ben ik bereid een cube dooske te ledigen en die discs daarin te doen. Dus ne welgemeende fuck you :tongue:

En jullie willen precies maar niet snappen dat ik TWW moet terugkopen. Ik wil zo'n fantastisch spelleke nie kwijt!!

Pemi

Legacy Member
Is da boeltje hier nu eigenlijk verkocht, want ik ben wel geïnteresseerd in Windwaker: Limited Edition, maar dan zult ge er toch wel een aanvaardbaar prijsje op moeten plakken zenne.

35 euro voor die CE lijkt me toch zwaar overdreven, die spellekes kunt ge binnen een jaar downloaden op de virtual console, alles samen voor 30 euro.
Dan zijn ze nieuw, geen risico's aan verbonden, geen verzendingskosten en ge kunt tegen dan waarschijnlijk ook al uw sterren gebruiken op de virtual console waardoor ge nog minder eurotjes moet bovenhalen.

En als ge TWW zo'n fantastisch spelleke vindt, waarom verkoop je het dan eigenlijk?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan