Archief - [GC] [TK]Zelda Collector's Edition, OoT/MQ

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stabby

Legacy Member
The Legend of Zelda: Collector's Edition (GC)
The Legend of Zelda: Ocarina of Time/Master Quest (GC)

Aangezien deze erg zeldzaam zijn verwacht ik een vrij hoog bod. 35 euro voor CE, minstens 40 voor MQ.

Olivier_Twister

Legacy Member
The Legend of Zelda: Collector's Edition

is dat the wind waker of niet

zoja zit daar dan nog ocarina of time bij, dan geef ik u er 50 euro voor.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
CE is toch met majora's mask en zelda 1 & 2 ofzoiets niet?

reborn snake

Legacy Member
lol, beide disks zaten gratis in een gamecube pack
en master quest werd vaak gratis weggegeven in de betere gameshop

zelda rulezz

Legacy Member
d8 ik ook, collectors edition is meer waart als master quest btw, iedereen die zelda heeft gekocht rond de launch heeft hem zeker, dus zeldzaam is hij zeker niet..

als ge voor beide nu +- 35€ vraagt zou t nog redelijk zijn, maar 35 voor CE en 40 voor MQ is massa's teveel...

fasty

Legacy Member
Rocknsad zei:
Da's hetzelfde als binnen 3 jaar wiisports te verkopen:D

bullsh*t, collectors edition kan je gemakkelijk 50 euro voor vangen op ebay,maar dienen anderen is hooguit 20 euro waard
staan 4 spellen op collector + speelbare demo van wind waker

zelda rulezz

Legacy Member
dien CE is idd wel wa meer waard 50€ is nu wel wa veel ni :p heb em t hoogste zien staan aan 35€
maar die andere is idd HOOGUIT 20€ waard

Stabby

Legacy Member
Ik was mij nie zo bewust van de waarde dus ik zei maar iets.

Ik zou zegge €55 incl verzendkosten voor beide, 35 incl. voor CE en MQ moet ik nog fkes overwegen... Lijkt mij echt nie te veel gevraagd as ge kijkt hoeveel CE waard is.

Stabby

Legacy Member
lol, nu em ik echt het gevoel da ik te weinig vraag :P

Maar wrs hebben we een deal. Ik laat u morgen iets weten.

Neckie

Legacy Member
60 incl. voor beide.

edit: wanneer sluit je af? Kan pas vanavond (10 uur) terug volgen.

Stabby

Legacy Member
Da zijn ze, ze kwamen alleen nie in een apart dooske maar als 2de disc bij een ander spel (Mario Kart, Wind Waker). Ik stuur de klepjes op en die kunt ge zelf in een van u Cube dooskes klikken.

Ik heb ze nauwelijks gespeeld, ze zijn dus weinig uit het dooske gehaald en in perfecte staat. En aangezien ik een fobie voor krassen heb moogt ge der het volste vertrouwen in hebben.

Foto:

my.php


Als ge zo graag wilt zal ik een cube dooske leegmaken en die daar in doen. As ge iets meer geeft, wil ik er zelfs Mario Kart bij geven.

Ander voorstel: voor 100 euro heel het pakket zoals ze oorspronkelijk waren:

- Mario Kart + Zelda Collector's Edition
- Zelda The Wind Waker + OoT/Master Quest

Het is wel wa meer, maar ik moet dan ook de gewone versie van TWW terugkopen (= 30 euro)


edit: wanneer sluit je af? Kan pas vanavond (10 uur) terug volgen.

Aangezien je de hoogste bieder bent hangt dat volledig van jou af. Tenzij je vandaag (2/1) niet meer van je laat horen.

vidiot

Legacy Member
Ik haak af, dit is niet de originele versie met doosje maar idd de versie die iedereen wel liggen heeft. De gouden disk verkoopt men zelden apart en is eig niks waard, die zit gewoon bij Zelda WindWaker, die iedereen in de limited edition heeft. De zwarte disk tja zonder doosje pfft 25-30€ max. maar voor dat geld vind je gemakkelijk een Mario Kart met de disk in, gewoon goed opletten :p. Anyhoo ik heb beide disks ook al, behalve het originele doosje van de zwarte. Klepje in je cube doosje klikken gaat trouwens niet, tenzij je een doosje hebt waar ooit een klepje inzat en dat daar dus op voorzien is (een 2-disc-doos).
Succes nog.

Stabby

Legacy Member
damn, da valt wel zwaar tegen. Maar ik peis nie da zo veel mensen die discs zullen hebben. Is der echt een met apart doosje? Ik durf wedden dat da US- of Japan-only was en wij die in een andere vorm kregen.

Ik hoop nu maar nie dat die boden van 55 en 60 euro wegvallen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan