zelda rulezz
Legacy Member
Hij zegt ook wel 40€ afgehaald als het met de post moest had mijn voorkeur idd naar jouw(redostrike) gegaan maar aangezien Ik makkelijk naar t shopping kan komen is dit helemaal geen probleem, moesten er nu wel problemen zijn ga ik natuurlijk terug naar jouw
@ Python: je hebt toch ook goed gelezen dat de controler en memory kaart NIET origineel zijn hé? want ik wil niet dat men verkoop daardoor slecht gemaakt word
en ben er wel vergeten bij te zeggen dat er een versier sticker op de GC plakt maar die is afneembaar dus als je liever een gewone zwarte hebt, of Groene me donder zwarte moet je zelf maar kiezen 
over een half uur sluit ik af!
@ Python: je hebt toch ook goed gelezen dat de controler en memory kaart NIET origineel zijn hé? want ik wil niet dat men verkoop daardoor slecht gemaakt word
en ben er wel vergeten bij te zeggen dat er een versier sticker op de GC plakt maar die is afneembaar dus als je liever een gewone zwarte hebt, of Groene me donder zwarte moet je zelf maar kiezen 
over een half uur sluit ik af!
