zelda rulezz
Legacy Member
Ik verkoop men zwarte GC , nog in perfecte staat
er zitten 2 spellen bij, madden 2003 en The urbz, een memorykaart en een Controller (is geen originele en het rubber is van de analoguestick maar werkt nog goed)
en een GBA-GC kabel
de GC zit nog in zijn originele doos
bied maar ik zie wel wanneer het bod me aanstaat (ik hoef er echt ni veel voor hebben
)
er zitten 2 spellen bij, madden 2003 en The urbz, een memorykaart en een Controller (is geen originele en het rubber is van de analoguestick maar werkt nog goed)
en een GBA-GC kabel
de GC zit nog in zijn originele doos
bied maar ik zie wel wanneer het bod me aanstaat (ik hoef er echt ni veel voor hebben
)
