Archief - [GC] Star Wars: Rogue Leader: rogue Squadron 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wii-Jimmy

Legacy Member
Wel zoals de titel zegt zou ik deze het liefst ruile met een ander Gamecube spel. Stel maar ietsje voor.
kopen kan natuurlijk ook maar zou liefst ruilen!
Boekje is in perfecte staat en de CD is krasvrij.

Liefst zou ik mario sunshine hebben.

Wii-Jimmy

Legacy Member
ik ga nog even wachten maar tot nu toe neem ik Chris zen aanbod aan.
Sorry Belle maar heb dees week ietsje heel raar met de post mee gemaakt en vertrouw ze ni echt meer. ik laat nog even lopen sinds ik normaal geizen wou ruilen, tot zaterdag , cava ?

Wii-Jimmy

Legacy Member
Upje, hoogste bod momenteel: 10 euro (afgehaald)
Zoek vooral om te ruile mario sunshine , luigi mansion maar andere mogen oud !! stel maar ietsje voor

Bellerophon

Legacy Member
Technish gezien en volgens de forum regels heb ik hoogste bod. Ik vrees dat ik dit wel ga melden aan de admins aangezien inclus de verzendingskost mijn bod nog steeds hoger is dan die € 10.

Anders had je moeten definieren in je post dat het enkel afhaling is maar dat heb je niet gedaan.

(Ik verkoop & koop hier al jaren! en heb zogoed als nog nooit probs met de post gehad. Aangezien je steeds je pakketjes verzorgt en duidelijk moet afleveren aan de post. Zoniet tja eerst in eigen boezem kijken hé!)

Kwertie

Legacy Member
@ Bellerophon, gelieve nog ff geduld te oefenen, we zijn nog maar 24u na zijn laatste post, dus wacht even zijn reactie af aub, niet iedereen kan dagelijks zijn mails/pm's/... checken :)

als blijkt dat er iets niet juist verloopt en je denkt hier een geldige reden voor te hebben, dan kan je altijd gebruik maken van de i-trader waarmee je een individuele feedback kan geven

Wii-Jimmy

Legacy Member
Wat is dit nu voor onzin ?
ik heb gewoon liever dat iemand het komt halen sorry hoor.
ik heb onlangst 6 pakketen verzonde via de post en telkens zijn er problemen mee geweest, ik vertrouw het gewoon niet meer en verzendkosten zijn 1.50 + 1.10 voor verpakking dus als we technisch willen beginnen .... en voor je begint met het in eigen boezem kijken de problemen die ik had met de post waren allemaal het zelfde had het Juiste adres adres geschreven en alle 6 terug gekomen met de melding dat het adres niet bestond, na wat uitleg t ehebben zoeken bij ander forums is gebleken dat er meerdere hier last van hadden.

Als ik hier slechte iTrader punte voor krijg dan ist ma triestig :(

stijn87

Legacy Member
Als ik me hier ook ff mee mag moeien :p.
Wii-Jimmy heeft hier volgens mij wel volkomen gelijk. Op het bod met verzending zou hij, als je er de verzendingskosten aftrekt, slechts 1 euro en nog een klein beetje meer winst maken. Maar hij moet ook nog de verpakking en eventueel benzine, voor naar de post te gaan, betalen. En met verzending kost het hem nog tijd en moeite terwijl het anders gewoon bij hem wordt afgehaald. Dus als je voor- en nadelen naast elkaar legt, dan zou iedereen voor de afhaling kiezen. En de verkoper heeft het volle recht om te kiezen wat voor hem het beste is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan