Wat is dit nu voor onzin ?
ik heb gewoon liever dat iemand het komt halen sorry hoor.
ik heb onlangst 6 pakketen verzonde via de post en telkens zijn er problemen mee geweest, ik vertrouw het gewoon niet meer en verzendkosten zijn 1.50 + 1.10 voor verpakking dus als we technisch willen beginnen .... en voor je begint met het in eigen boezem kijken de problemen die ik had met de post waren allemaal het zelfde had het
Juiste adres adres geschreven en alle 6 terug gekomen met de melding dat het adres niet bestond, na wat uitleg t ehebben zoeken bij ander forums is gebleken dat er meerdere hier last van hadden.
Als ik hier slechte iTrader punte voor krijg dan ist ma triestig
