mac de gek
Legacy Member
ik verkoope mijn paarse game cube nog in goede staat.
ik heb er nog nooit problemen mee gekregen.
ik verkoop hem wegens een xbox 360.
-1 controller
-2 memory cards
-prince of persi two thrones
-zelda the twillight princes
-mortal kombat deadly alliance
-the sims erop uit
-super mario sunshine
-lord of the rings the two towers.
-007 nightfire
-fifa 2005
-mario party 5
-the simpsons road rage.
alles voor een redelijke prijs van 100 euro.
afhalen in oostende.
verzenden plus extra kosten.
ik heb er nog nooit problemen mee gekregen.
ik verkoop hem wegens een xbox 360.
-1 controller
-2 memory cards
-prince of persi two thrones
-zelda the twillight princes
-mortal kombat deadly alliance
-the sims erop uit
-super mario sunshine
-lord of the rings the two towers.
-007 nightfire
-fifa 2005
-mario party 5
-the simpsons road rage.
alles voor een redelijke prijs van 100 euro.
afhalen in oostende.
verzenden plus extra kosten.
