Archief - [GC] game cube te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mac de gek

Legacy Member
ik verkoope mijn paarse game cube nog in goede staat.
ik heb er nog nooit problemen mee gekregen.
ik verkoop hem wegens een xbox 360.

-1 controller
-2 memory cards
-prince of persi two thrones
-zelda the twillight princes
-mortal kombat deadly alliance
-the sims erop uit
-super mario sunshine
-lord of the rings the two towers.
-007 nightfire
-fifa 2005
-mario party 5
-the simpsons road rage.

alles voor een redelijke prijs van 100 euro.
afhalen in oostende.
verzenden plus extra kosten.

GoUdVisKe

Legacy Member
heb je meer informatie over die mem cards ?
zijn het originele van nintendo? hoeveel blokjes?

Red_Alien

Legacy Member
20€ excl voor zelda the twillight princes en super mario sunshine

mac de gek

Legacy Member
de ene memory card is een gewonen van 62 blokjes of zo en de andere is een groten van 160 geloog ek en het zijn alle twee orginele van nintendo gekocht in game mania

mac de gek

Legacy Member
ken geen goeste vo me xbox nu were af te sluiten en die cube weer boven te halen hij is verkoop klaar

GoUdVisKe

Legacy Member
mac de gek zei:
de ene memory card is een gewonen van 62 blokjes of zo en de andere is een groten van 160 geloog ek en het zijn alle twee orginele van nintendo gekocht in game mania

bij mijn weten zijn er maar 2 soorten (die origineel van nintendo zijn)
kleine: 59
grotere: 251

als die grotere een originele 251 is doet ge die dan appart weg? zoja tegen welke prijs? ik zou het komen afhalen, niet opsturen.

Voldur

Legacy Member
the simpsons road rage.

€10 incl

(spel moet wel originele versie zijn, geen players choice,
spel moet PAL versie zijn, en natuurlijk in goede staat; doosje, handleiding en een disk zonder beschadegingen)

ps:
van waar ben je ?

Voldur

Legacy Member
MAC de gek ik blijkbaar gebanned en kan dus ook geen pm ontvangen, zodus:

mac de gek zei:
10 euro en alles is nog in goeie staat alles orgineel met boekje.

ik ben van oostende alleen afhalen.


kan het spel niet verstuurd worden met de post ???
want van gent nr oostende heen en terug is me net iets te ver voor een spelleken

Ru$h

Legacy Member
zelda the twillight princes
mortal kombat deadly alliance

20 euro, ik ben van Nieuwpoort, 'lat iets weetn' ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan