zelda rulezz
Legacy Member
en laatste upke!
@ fanatix ik ga je game woensdag terug opsturen, want ik ben er niet wijzer op geworden wat er met mijn game gebeurt is...
Kom op mense
keb nog precies 71,50€ nodig om men perfecte launch te kunnen kopen 
Pokémon saphire en Leaf green zijn ook nog te koop, slechts 1 maal gespeeld om pokémon naar pokémon ruby te zetten, 15€ inc per stuk voor elke game (LG is wel de amerikaanse versie maar kan perfect op een europeense GBA gespeeld worden, alleen de cassete ziet niet groen)
@ fanatix ik ga je game woensdag terug opsturen, want ik ben er niet wijzer op geworden wat er met mijn game gebeurt is...
Kom op mense
keb nog precies 71,50€ nodig om men perfecte launch te kunnen kopen 
Pokémon saphire en Leaf green zijn ook nog te koop, slechts 1 maal gespeeld om pokémon naar pokémon ruby te zetten, 15€ inc per stuk voor elke game (LG is wel de amerikaanse versie maar kan perfect op een europeense GBA gespeeld worden, alleen de cassete ziet niet groen)
zoveel heb ik zelfs nooit voor een snes game betaald, t meeste was 2499 frank 