Archief - [gba] Uitverkoop! Ps2,gc,gba,..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zelda rulezz

Legacy Member
Volgende spellen tekoop
[D]= Doosje
= Boekje

SNES:
Tintin: au tibet 5€ inc
Asterix en obelix 5€ inc
Robbedoes 5,5€ inc [D]

N64:
Gex 64 6€ inc [D]
Body harvest 64 6€ inc [D]
Tony hawk 5€ inc
Fifa 98 4€ inc

GB(A):
Sonic advance + sonic pinball 13€ inc [D]
Super gouls'n ghost's 13€ inc [D]
Pokémon blue 5€ inc
Pokémon Yellow 5,5€ inc

PS(2):
Dino crisis 2 6€ inc [D]
Dragonball Z: ultimate battle 22 6€ inc [D]
Bloody omen 2 5€ inc[D]
Sonic riders 13€ inc [D]
Fifa street 10€ inc [D]

GC:
Pokémon collosus 13€inc [D]
Madden 2003 5€ inc [D]

Of alles voor 115€inc (normale prijs = 131€)

(ik heb ook nog een kapote GC (lens is er uit voor de rest is hij nog inorde, als iemand intresse heeft mag je ook een bod doen :))

Ik zoek nog een paar games die ik graag zou hebben,
Dragon Ball Z Tenkaichi budokai 2[PS2], tekken 5[PS2], Mario tennis[GC]

red Bulleke

Legacy Member
N64:
Gex 64 6€ inc [D]

Allee een bodje van 6euro dan, als de game dan toch compleet is.... ;)

zelda rulezz

Legacy Member
yepz mor ik moet wel zegge dat het boekje wat verkreukt is..

zelda rulezz

Legacy Member
oké prijs verandering!
elke game boven de 10€ wordt verlaagt tot 10€ inc!
en bij aankoop van 20€ krijg je gratis een GBA cassete houder en een hoes om op je GBA SP te zetten zodat als je handen te groot zijn je een betere grip hebt
en het hele pakket mag weg voor 105€ inc + gratis GBA(white)

red Bulleke

Legacy Member
Heb nog altijd interesse in uwe Gex, kreukje is niet zo erg...
Die "gratis gba" bij het pakket, da's wss ne gewone en geen SP? Staat van de gba ? incl batterijclip? krassen op scherm?
Eventueel geen zin om de gba apart te verkopen?

Grtz

Nessaja

Legacy Member
12.5€ incl voor pokemon coloseum (tis toch colloseum, want colossus bestaat niet)

zelda rulezz

Legacy Member
ja srry my bad :p maar ik moet er ook bij zeggen dat er geen memorykaart bij steekt anders is het een deal

@ red bullke het is idd een gewone GBA witte, de batterijklip zit er nog steeds op, maar er zijn toch wel wat krassen op het scherm ik zal anders weer wat foto's maken en opsturen ;) ik weet ni echt hoeveel ik er nog voor vraag... stel maar iest voor, voor gex is het inorde

zelda rulezz

Legacy Member
yepz ik stuur ze vanavond nog door, hij is juist uitgevallen en moet opladen :D

zelda rulezz

Legacy Member
yepz ga het morgen checken anders stuur ik je je game terug zoals afgesproken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan