Stabby
Legacy Member
Ik verkoop volgende systemen, allemaal in perfecte staat met boekje en doosje:
GBA *verkocht*
Super perfecte staat, zo goed als nieuw. Ik heb er nooit op gespeeld. Mijn vorige ging kapot en ik had dan maar tegen een lagere prijs een nieuwe bij Nintendo besteld, puur owv emotionele waarde.
GBA SP
In het doosje zit een klein gaatje van een dartspijltje en er zijn een paar hele lichte, nauwelijks opvallende krasjes op de voorkant van de GBA SP zelf (wanneer dichtgeklapt, dus niet het scherm). Ik heb de batterij vervangen met een nieuwere en ik lever er nog een extra batterij bij (sealed)
Game Boy Player
Ik dacht dat het goed van pas ging komen maar heb het uiteindelijk nooit gebruikt. Het ligt al zo'n goeie 2 jaar in het doosje, dus heeft het ook geen stof verzameld.
Doe een goed bod, maar verwacht zeker niet dat ik ze voor een belachelijk lage prijs weg doe.
GBA *verkocht*
Super perfecte staat, zo goed als nieuw. Ik heb er nooit op gespeeld. Mijn vorige ging kapot en ik had dan maar tegen een lagere prijs een nieuwe bij Nintendo besteld, puur owv emotionele waarde.
GBA SP
In het doosje zit een klein gaatje van een dartspijltje en er zijn een paar hele lichte, nauwelijks opvallende krasjes op de voorkant van de GBA SP zelf (wanneer dichtgeklapt, dus niet het scherm). Ik heb de batterij vervangen met een nieuwere en ik lever er nog een extra batterij bij (sealed)
Game Boy Player
Ik dacht dat het goed van pas ging komen maar heb het uiteindelijk nooit gebruikt. Het ligt al zo'n goeie 2 jaar in het doosje, dus heeft het ook geen stof verzameld.
Doe een goed bod, maar verwacht zeker niet dat ik ze voor een belachelijk lage prijs weg doe.
