Stabby
Legacy Member
Ik verkoop een memory card voor de GBA. Perfect om een back-up mee te maken en simpel in gebruik:
1. Sluit de mem stick aan, start de GBA op en hou start + select ingedrukt
2. Je komt op het menu van de mem stick waar je ofwel de save van de GBA game op de mem card kan plaatsen of in het spel laden
3. Als je een savegame laadt worden de gegevens in het spel vervangen door de gegevens die je laadt.
4. Je kan tijdens het spelen niet op de mem stick saven
5. Er is genoeg ruimte voor een back-up van tientallen games
6. Enkel compatibel met de GBA en GBA SP, maar je kan die eventueel enkel gebruiken voor het saven en inladen. Vanaf het laden staan de gegevens definitief in het spel en kan je het spel met deze gegevens op een GB Micro of DS spelen.
7. Sluit niet aan op de PC.
Ik heb 1 memory stick los en 1 nog in de niet-geopende verpakking. Ik vraag hiervoor respectievelijk 3 en 4 euro incl verzendkosten.
1. Sluit de mem stick aan, start de GBA op en hou start + select ingedrukt
2. Je komt op het menu van de mem stick waar je ofwel de save van de GBA game op de mem card kan plaatsen of in het spel laden
3. Als je een savegame laadt worden de gegevens in het spel vervangen door de gegevens die je laadt.
4. Je kan tijdens het spelen niet op de mem stick saven
5. Er is genoeg ruimte voor een back-up van tientallen games
6. Enkel compatibel met de GBA en GBA SP, maar je kan die eventueel enkel gebruiken voor het saven en inladen. Vanaf het laden staan de gegevens definitief in het spel en kan je het spel met deze gegevens op een GB Micro of DS spelen.
7. Sluit niet aan op de PC.
Ik heb 1 memory stick los en 1 nog in de niet-geopende verpakking. Ik vraag hiervoor respectievelijk 3 en 4 euro incl verzendkosten.