Archief - [DS] [TK] NDS + 8 Games + Wifi Usb Stick + Starterpack

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prime-Omega

Legacy Member
Ik heb het hier nog een keer gepost maar de koper wou het niet meer kopen, toen heb ik het op ebay geplaatst maar daar deed de koper ook weer moeilijk, dus daarom probeer ik hier nog een keertje, 3de keer goeie keer zeker?


-Nintendo DS ( geen lite, nog de gewone versie ) + oplaadkabel ( gebruikerssporen : DS is perongeluk een keer gevallen van een halve meter [ lompe moeder die hem van de tafel had geduwd ], zijkant van de L toets is wat afgeschuurd [ merk je niet eens als je speelt aangezien het aan de zijkant is en niet de bovenkant ], door de val ook nog een halve cm lak er van af + nog wat krasjes aan de rugzijde van de bovenflap van de DS en een heel klein blutsje aan de onderkant, 1 dooie pixel die je volgens mij niet eens merkt tenzij het scherm volledig zwart is ). Als je de DS openflapt zie je de gebruikerssporen nog niet eens meer (zie foto) en voor de rest werkt hij nog perfect.

-Nintendo DS starterpack ( oortjes + beschermhoesje, de extra oplader ben ik verloren. )

-Nintendo USB Wifi Connector + installeer CD-rom

Elk van de volgende spellen komt met doosje en handleiding:
-Advance Wars: Dual Strike
-Animal Crossing: Wild World
-Burnout: Revenge
-Harry Potter en de Vuursteen
-Mario Kart DS
-Metroid Prime: Hunters - First Hunt (Demo)
-Nintendogs: Lab & Friends
-Wario Ware Touched!

Ik heb de DS gekocht voor €150, de starterpack voor €20, de USB wifi connector voor €40 en de games voor €280 ( €40 per spel ). Ik heb van elk spel nog het boekje en het doosje.

Ik heb dus alles een keer uitgerekend hoeveel het nog waard zou zijn. NDS: €40, Starterpack: €5, 7games: €15/stuk, Wifi Connector: €20. Samen ongeveer iets van een €170 schat ik.


Enkele plaatjes ervan:
http://i2.ebayimg.com/03/i/000/88/96/0ca1_1.JPG
http://i12.ebayimg.com/01/i/000/88/96/0d3a_1.JPG
http://i12.ebayimg.com/01/i/000/88/96/0d3a_1.JPG


PS : Ik verkoop niks appart en graag alleen serieuze boden alsjeblieft.

Prime-Omega

Legacy Member
Iets van een 100km denk ik...

Maar ik kan hem ook verzenden, ik had er eerder al een XL postpac voor gekocht. :)

Prime-Omega

Legacy Member
Dat is al een mooi bod, het staat genoteerd, laten we zeggen dat ik hem binnen een paar dagen afsluit op donderdag of vrijdag ofzo. :)

Voldur

Legacy Member
ik wil die -Nintendo USB Wifi Connector + installeer CD-rom

€23,86 ?

Prime-Omega

Legacy Member
En upke3, morgen sluit hij dus als jullie nog willen bieden, haast jullie :).

Prime-Omega

Legacy Member
Sluitingstijd : 00:00, als ik geen bod meer krijg gaat hij naar Bizi.

RSSD

Legacy Member
Maximum ups, closed en dagen wachten vooraleer een nieuwe te openen.

Mvg,

SSMT
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan