Prime-Omega
Legacy Member
Ik heb het hier nog een keer gepost maar de koper wou het niet meer kopen, toen heb ik het op ebay geplaatst maar daar deed de koper ook weer moeilijk, dus daarom probeer ik hier nog een keertje, 3de keer goeie keer zeker?
-Nintendo DS ( geen lite, nog de gewone versie ) + oplaadkabel ( gebruikerssporen : DS is perongeluk een keer gevallen van een halve meter [ lompe moeder die hem van de tafel had geduwd ], zijkant van de L toets is wat afgeschuurd [ merk je niet eens als je speelt aangezien het aan de zijkant is en niet de bovenkant ], door de val ook nog een halve cm lak er van af + nog wat krasjes aan de rugzijde van de bovenflap van de DS en een heel klein blutsje aan de onderkant, 1 dooie pixel die je volgens mij niet eens merkt tenzij het scherm volledig zwart is ). Als je de DS openflapt zie je de gebruikerssporen nog niet eens meer (zie foto) en voor de rest werkt hij nog perfect.
-Nintendo DS starterpack ( oortjes + beschermhoesje, de extra oplader ben ik verloren. )
-Nintendo USB Wifi Connector + installeer CD-rom
Elk van de volgende spellen komt met doosje en handleiding:
-Advance Wars: Dual Strike
-Animal Crossing: Wild World
-Burnout: Revenge
-Harry Potter en de Vuursteen
-Mario Kart DS
-Metroid Prime: Hunters - First Hunt (Demo)
-Nintendogs: Lab & Friends
-Wario Ware Touched!
Ik heb de DS gekocht voor €150, de starterpack voor €20, de USB wifi connector voor €40 en de games voor €280 ( €40 per spel ). Ik heb van elk spel nog het boekje en het doosje.
Ik heb dus alles een keer uitgerekend hoeveel het nog waard zou zijn. NDS: €40, Starterpack: €5, 7games: €15/stuk, Wifi Connector: €20. Samen ongeveer iets van een €170 schat ik.
Enkele plaatjes ervan:
http://i2.ebayimg.com/03/i/000/88/96/0ca1_1.JPG
http://i12.ebayimg.com/01/i/000/88/96/0d3a_1.JPG
http://i12.ebayimg.com/01/i/000/88/96/0d3a_1.JPG
PS : Ik verkoop niks appart en graag alleen serieuze boden alsjeblieft.
-Nintendo DS ( geen lite, nog de gewone versie ) + oplaadkabel ( gebruikerssporen : DS is perongeluk een keer gevallen van een halve meter [ lompe moeder die hem van de tafel had geduwd ], zijkant van de L toets is wat afgeschuurd [ merk je niet eens als je speelt aangezien het aan de zijkant is en niet de bovenkant ], door de val ook nog een halve cm lak er van af + nog wat krasjes aan de rugzijde van de bovenflap van de DS en een heel klein blutsje aan de onderkant, 1 dooie pixel die je volgens mij niet eens merkt tenzij het scherm volledig zwart is ). Als je de DS openflapt zie je de gebruikerssporen nog niet eens meer (zie foto) en voor de rest werkt hij nog perfect.
-Nintendo DS starterpack ( oortjes + beschermhoesje, de extra oplader ben ik verloren. )
-Nintendo USB Wifi Connector + installeer CD-rom
Elk van de volgende spellen komt met doosje en handleiding:
-Advance Wars: Dual Strike
-Animal Crossing: Wild World
-Burnout: Revenge
-Harry Potter en de Vuursteen
-Mario Kart DS
-Metroid Prime: Hunters - First Hunt (Demo)
-Nintendogs: Lab & Friends
-Wario Ware Touched!
Ik heb de DS gekocht voor €150, de starterpack voor €20, de USB wifi connector voor €40 en de games voor €280 ( €40 per spel ). Ik heb van elk spel nog het boekje en het doosje.
Ik heb dus alles een keer uitgerekend hoeveel het nog waard zou zijn. NDS: €40, Starterpack: €5, 7games: €15/stuk, Wifi Connector: €20. Samen ongeveer iets van een €170 schat ik.
Enkele plaatjes ervan:
http://i2.ebayimg.com/03/i/000/88/96/0ca1_1.JPG
http://i12.ebayimg.com/01/i/000/88/96/0d3a_1.JPG
http://i12.ebayimg.com/01/i/000/88/96/0d3a_1.JPG
PS : Ik verkoop niks appart en graag alleen serieuze boden alsjeblieft.

