Archief - [DS] Pakket || DS+5games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jelliuz

Legacy Member
Verkoop van Nintendo DS , simpelweg omdat ik er al een paar maand niet meer op speel wegens tijdsgebrek.

incl :

NIEUWE lader , orginele was kwijt
USB-lader (10 euro winkelwaarde)
pennetje
Beschermetui met opbergplaats voor games (20eur in winkel dacht ik)

MarioKart (maart 2006)
Animal Crossing ( mei 2006 )
Sonic DS ( mei 2006 )
Worms ( juli 2006 )
New Super Mario Bros ( augustus 2006 )

ik mag wel zeggen dat dit zowat de topgames voor DS zijn :p . De aankoopdat van deze games staan erbij.
DS is van maart 2006.

____________

Bieden is de boodschap :-)

EDIT : Ruil met psp of iPod ook mogelijk

jelliuz

Legacy Member
ik verkoop (voorlopig) games niet appart. Even bijzeggen dat deze zo goed als nieuw zijn. :-) doosje, boekjes, ...

jelliuz

Legacy Member
Upje !

Niemand interssante stuff liggen om te ruilen?
Nano? PSP? eumm TV dat in de weg staat?

jelliuz

Legacy Member
geen ds lite.

@ BiZi, sorry ps2 heb ik al :-) en bod niet aanvaard :p beetje te laag ! Sorry van mijn late reactie

Kristof

Legacy Member
welke kleur heeft de ds , en in welke staat zijn de schermen en ds zelf? en heb je ook de doos en misschien aankoopbewijs nog?

jelliuz

Legacy Member
Kristof zei:
welke kleur heeft de ds , en in welke staat zijn de schermen en ds zelf? en heb je ook de doos en misschien aankoopbewijs nog?


Grijze ds. DS & Schermen in goede tot zeer goede staat. Op voorkant van ds (niet de schermen, lichte krasjes door eens in zak te zitten. Bijna niet zichtbaar. Voor de rest in bijna nieuwe staat. Alles functioneert perfect. Aankoopbewijs , doos en boekjes heb ik ook nog. Zit nog jaartje garantie op!

jelliuz

Legacy Member
even ter informatie :

Toen ik DS weer bovenhaalde , laadde deze niet meer op !

Ik hem naar GameMania gebracht , en viel onder garantie ! Binne 3tal weekjes heb ik een SPLINTERNIEUWE DS :-)

Deze wordt nog steeds verkocht zoals hierboven beschreven. ZONDER animal Crossing.

Graag bieden (het gaat dus om een nieuwe ds met gebruikte games in perfecte staat)

H4ns //

Legacy Member
intresse in mario kart wel , moest je beslissen appart te verkopen
bod 20€ incl

H4ns //

Legacy Member
moest je toch door omstandigheden ofzo van gedacht veranderen ,
I'm only one pm away ;)

gl met de verkoop nog
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan