jelliuz
Legacy Member
Verkoop van Nintendo DS , simpelweg omdat ik er al een paar maand niet meer op speel wegens tijdsgebrek.
incl :
NIEUWE lader , orginele was kwijt
USB-lader (10 euro winkelwaarde)
pennetje
Beschermetui met opbergplaats voor games (20eur in winkel dacht ik)
MarioKart (maart 2006)
Animal Crossing ( mei 2006 )
Sonic DS ( mei 2006 )
Worms ( juli 2006 )
New Super Mario Bros ( augustus 2006 )
ik mag wel zeggen dat dit zowat de topgames voor DS zijn
. De aankoopdat van deze games staan erbij.
DS is van maart 2006.
____________
Bieden is de boodschap
EDIT : Ruil met psp of iPod ook mogelijk
incl :
NIEUWE lader , orginele was kwijt
USB-lader (10 euro winkelwaarde)
pennetje
Beschermetui met opbergplaats voor games (20eur in winkel dacht ik)
MarioKart (maart 2006)
Animal Crossing ( mei 2006 )
Sonic DS ( mei 2006 )
Worms ( juli 2006 )
New Super Mario Bros ( augustus 2006 )
ik mag wel zeggen dat dit zowat de topgames voor DS zijn
. De aankoopdat van deze games staan erbij.DS is van maart 2006.
____________
Bieden is de boodschap

EDIT : Ruil met psp of iPod ook mogelijk
