Archief - WC, RAM, PCI Kaartjes, Headset, .....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n0sTRa

Legacy Member
vanavond 21u sluit ik alles af waar al boden op gedaan zijn. de rest dinsdag 20u

Plato

Legacy Member
De tv-kaart en de geil ram voor €70 extra in één zending bij de cooler

n0sTRa

Legacy Member
indien piotke niet heel het pakket neemt is het voor jou voor 85euro extra

RocKer

Legacy Member
Radiator 1*120mm (merk dunno, de kenners zullen het wel weten): min prijs: €20 /mee prijs: €25
- Radiator 2*120mm (merk dunno, de kenners zullen het wel weten): min prijs: €30 / mee prijs: €40
GEiL PC3500 2*256MB (duel channel): min prijs: €50 / mee prijs: €80
Wat is je meeneemprijs voor dit, incl verzending :)?

RocKer

Legacy Member
Euh 150€:confused: ,maar als ik de meeneemprijs bezie,zou het slechts 140€,klopt ni hè:),mor swat,zal er ff'kes over nadenken;).

Weet je mss welke chips er op de Geil ram zitten?

n0sTRa

Legacy Member
stand van zaken:

Sharkoon SocketA cooler + 80 mm fan: verkocht aan medionsux
2x HDD wc koelblok waterchill: min/mee prijs: 30excl verkocht aan Dannykills indien piotke vanavond geen bevestiging geeft voor heel het pakket
GEiL PC3500 2*256MB (duel channel)+ WD Raptor 36GB: bod van snapM voor 120incl
Radiator 1*120mm + Radiator 2*120mm: bod van 60incl op naam van RocKer
Hauppauge WinTV-Go + remote: bod van medionsux voor 25incl



Ultra Platinum PC3500 (2.5-3-3-6-1T) --chip--> Winbond CH-5, Mosel Vitelic 5ns, Winbond New BH5\UTT (new ones)

enig verschil is dat mijn latjes CL2-3-3 zijn

RocKer

Legacy Member
Radiator 1*120mm (merk dunno, de kenners zullen het wel weten): min prijs: €20 /mee prijs: €25
- Radiator 2*120mm (merk dunno, de kenners zullen het wel weten): min prijs: €30 / mee prijs: €40
Bod 60€ incl:).

n0sTRa

Legacy Member
medionsux zei:
25 voor de tv kaart, die ram komt me te duur uit dan.

bod genoteerd, indien het tegen vanavond 21u de meeneem prijs niet geboden is doe ik het morgen samen met je cooler op de post

n0sTRa

Legacy Member
- Sharkoon CCFL 2x1 blauw en 1x2 wit : min/mee prijs blauw: 5€/stuk, €8/voor 2 min/mee prijs wit €8
- NB wc koelblok waterchill: min/mee prijs: €15
- Hydor L20: min prijs: €20 / mee prijs: €30
- Voeding 400w (no name, 20pins): min/mee prijs: €10
- 3Com netwerk kaartje 10Mbps: min/mee prijs: €10
- Belkin 3x firewire: min prijs: €20 / mee prijs: €30
- Logitech USB Headset: min prijs: €20 / mee prijs €30

dit alles is er nog geen bod op!

n0sTRa

Legacy Member
10min vroeger maar ga filmpke zien met vriendin :)

- 2x HDD wc koelblok waterchill: min/mee prijs: verkocht aan Dannykills voor 30excl
- GEiL PC3500 2*256MB (duel channel)+ WD Raptor 36GB: verkocht aan snapM voor 120incl
- Radiator 1*120mm + Radiator 2*120mm: verkocht aan RocKer voor 60incl
- Hauppauge WinTV-Go + remote: verkocht aan medionsux voor 25incl

pm's komen eraan

rest nog altijd te koop en voorkeur naar alles in 1 (100 euro voor de rest is meeneem !! )

n0sTRa

Legacy Member
promaxius zei:
80 euro incl verzending voor de raptor 36 gig

raptor is normaal verkocht aan snapM, heb mail gezonden en hoop dat ik spoedig iets van hem hoor, anders zal ik het u zeker zo snel mogelijl laten weten

piotke

Legacy Member
Eum ? en mijn mogelijkheid om alles te kopen ?

Ik had de tijd om tot dinsdag avond te antwoorden, en dan als ik zeg dat ik s'avonds alles zal bekijken, verander je afsluit moment ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan